22 Nisan 2015

Bahar Okuma Şenliği İlk Ay Okuduklarım


Bahar Okuma Şenliği elinizdeki kitapları belli kategorilere sokup okuyarak puan ve belki de kitap kazanmanızı ve tabi ki güzel dostluklar edinmenizi sağlayan bir etkinlik. Bu etkinliğin ilk ayı geride kalırken bu ayda hangi kitapları hangi kategoriler için okuduğumu paylaşmak istedim...




2. Kategori (10 puan): Bir çizgi roman veya foto roman.

Puslu Kıtalar Atlası

6. Kategori (10 puan): Yasaklanmış bir kitap.



Cesur Yeni Dünya


8. Kategori (10 puan): İsminde bahar mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların bahar mevsiminde geçtiği bir kitap.


Sevgi Kamelyaları



17. Kategori (10 puan): Çok uzun süredir okumaya niyetlenip okumayı sürekli ertelediğiniz bir kitap.



Ekim Yağmurları

Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplam 60 puan): Aynı yazardan üç kitap. (Kitaplar aynı seriye ait olabilir).



Açlık Oyunları
Ateşi Yakalamak
Alaycı Kuş

20. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplamda 60 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.



Haz 




Allah Belanı Versin Brokoli




Yolun Sonundaki Okyanus



Paylaşılan Hayaller

Yazıyı hızlıca yayınlamak istediğimden kitapların fotoğrafını çekemedim ama okuduğum kitaplar için beni şuradan takip edebilirsiniz.
Siz de etkinliğe ilgi duyuyorsanız şuradan ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
Bol Okumalı Günler

4 yorum:

  1. Puslu Kıtalar Atlası ve Kayıp Gül'ü üniversite yıllarında okumuştum. Cesur yeni dünyayı yeni kesfedenlerdenin :(
    keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puslu kitalar atlasi nin cizgi roromanni yeni çıktı onu okudum aslinda:) ben de yeni okudum cesur yeni dunya yi gec kalmisim:)

      Sil
  2. Bu ay beni geçmiş görünüyorsun. Okuması baya keyifli kitaplar seçmişsin. Böyle devam etmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim umarim devam ederim seninkileri de merak ettim bloguna bakmam lazim:)

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...