12 Ocak 2015

Aşk Bir Masalmis * Cindi Madsen

O kadar yoğun günler geçiriyorum ki, içimden genelde hiç bir şey yapmamak gerekiyor. Yazmak da içimden gelmediğinde blog yazılarım tadsız olduğundan erteleyip duruyorum ancak baya bir ertelediğimi fark ettim. Bu arada bir dolu şey yaptım ancak bugün bitirdiğim kitap hakkında yazmak mantıklı geliyor...
Sıkıldığım zamanlardan birinde yine kendimi kitapların kollarına kaptırmışken DnR'dan 9.90 TL ye almıştım bu kitabı. Kapağıydı, yazılarıydı çok eğlenceli görünüyordu. Bir kaç kitaptır çok zor giden kitaplara denk geldiğim için bu sefer seçimim eğlenceli görünen bu kitaptan yaptım.
Neyse efendim konuya geçiyorum. Kitap ilişkilerde bir türlü dikiş tutturamamış iç mimar bir kadının hayatındaki bir bölümü anlatıyor. Tabi ki bu bölüm de aşkla ilgili... En iyi arkadaşının düğünü için yardım ededursun, her zaman gittiği restaurantta bir adamla daha tanışıyor ve bu sefer "doğru adam" ı bulduğuna dair şüphelerini eski ilişkileri hakkındaki kısa hikayeleriyle karşılaştırarak size sunumunu okuyorsunuz...
Görüldüğü gibi aslında kitabın sonu başından belli ancak  güzel vakit geçirtebilecek bir kitap. Çünkü çok tatlı bir dili, garipsenmeyecek karakterleri ve merak duygusu var... Kitabın başından sonuna kadar sıkılmama garantisi versem de okumamakla çok şey kaybedeceğinizi sanmam. Yine de benim için amacına ulaşan yani kafamı dağıtıp güzel vakit geçirmemi sağlayan bir kitaptı...
Kitap boyunca anlatılan beyaz atlı prens ve aşkı bulma durumlarını çoğu hanım düşünüp içinden geçirdiği için, bu kez aşktan ve ilişkilerden ümidini kesmiş bu hanım doğru insanı bulabilecek mi diye düşünüyorsunuz. Ancak kitabın sonundaki "eh napalım herkesin kötü yönü olur kabullenmek lazım" düsturu pek tatmin edici gelmedi:) 
Ha bu arada kadınların beyaz atlı prensine kavuşunca artık tamamlanmış hissedip, sonsuza kadar mutlu olacağı felsefesi yine bu kitapta da altı çizilenlerden... Zaten bu düşünceyle yola çıkan birine kitaptaki kahramanımız gibi restaurantta "bay mükemmel" in rastlaması çok düşük bir ihtimal olduğundan, bu kez hikayemizi eğlencelik olarak okuyup kitabımızı kapatıyoruz...:)
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...