16 Ekim 2014

Senden Önce Ben / Jojo Moyes

Yine çok satan ve insanda merak uyandıran kitaplardan biriydi Senden Önce Ben... Kapağı insanda okuma isteği uyandırıyor...
Senden Önce Ben duygusal bir hikaye... Hasta bakıcı olarak işe alınan esas kızımızın yaşadığı maceralar şeklinde ilerliyor... Tabi bu hikayenin bir de esas oğlanı var o da kızın para için bakmak zorunda olduğu zengin bir ailenin maceraperest işadamı oğlu. Ancak geçirdiği kaza sonucu neredeyse tüm vücudu felçli...
Hayat dolu bu adamın kazadan sonra zalıim ve huysuz bir adama dönüşmesi çok şaşırtıcı olmasa gerek ancak asıl hikayenin şaşırtıcı tarafı esas kızımızın o evde işlerini yürütürken öğrendiği durumlar oluyor. Hikaye de zaten bu çözüm noktasından sonra başlıyor. 
Sonunda ne olacağını merak ederek okumak yine kitabı keyifli hale getiriyor. Ancak bu sefer alışılmış hikaye sonlarından farklı bir son karşılıyor sizi ki, bu gerçekçilik daha çok hoşuma gitti. İpucu vermemek için bu kadar kapalı konuşuyorum ama okumak isterseniz kitabı mahvetmiş olmak istemem...
Hikayenin genel gidişatı bu olmakla beraber Jojo Moyes nun yazım tarzını beğendim. Bu yazar hızlı okunan, popüler kitap yazarları içinde bence iyi bir yere sahip... Okurken keyif aldığınızı hissedebiliyorsunuz. 
Okunabilecek kadar keyif verici bir kitap olmasına rağmen mutlaka okunması gereken kitaplar arasında sayamam...
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...