6 Mart 2014

Kozmetik ve Kitap Alışverişim / Amazon ve Arkadaş Siteleri

Makyaj yapıyorsanız ya da yaşlanma etkilerinden olabildiğince uzaklaşmak, o zaman cildi temizlemek ve uygun ürünlerle nemlendirmek çok önemli. Ben de cilt bakımına önem verdiğim zamanlarda mutlaka sonuçlarını alıyorum.

 Ancak yüz makyajı yaptığımda fondöten ve pudranın cildimden yeteri kadar temizlendiğini düşünmüyordum. Her ne kadar şurada bahsettiğim ve çok sevdiğim cilt temizleme aletini kullansam da uzun zamandır çok moda olan Clarisonic e merak sardım. 
Ancak bu titreşimli yüz temizleme fırçası olarak nitelendirdiğimiz ürün Türkiye Sephora ya gelse de fiyatı 380 tl olduğundan hiç denemediğim bir şey için o kadar fazla para vermek istemedim. Ben de hemen alternatifleri araştırdım. Yabancı videolardan, bloglardan araştırıp aklıma yatan bir yüz temizleme aleti buldum: Olay X Professional Advanced Cleansing System...

 Kullananlar Clarisonic le genelde aynı işi gördüğünü söylemiş ve aralarında gözle görülür bir fark görememişler. Clarisonic in işte her 10 sn de bir yüzün diğer bir kısmına geçmeniz için verdiği sinyaller var. Bu da benim için o kadar önemli değildi açıkçası. Belki daha derin temizleme sağlıyordur Clarisonic kullanmadığım için etkisi aynıdır diyemiyorum ancak fiyat  olarak oldukça farklılar.  Evet lafı uzatmadan yurt dışından amazon.com dan neler almışım bir bakalım:


Olay Prox Advanced Cleansing System: İşte bu küçük şirin alet yüzümü çok güzel temizledi ilk denememde. Pille çalışıyor ve yanında Olay yüz temizleme jeli de geliyor. Tabi ki başka jellerle de kullanılabiliyor. Bence çok iyi bir iş yaptım bunu alarak. Uzun yorumlarımı kullandıkça yazacağım. Fiyatı: 20.49 $

Maybelline Fit Me Kapatıcı: Vlogger Bilgen in çizgilere dolmadığını söylediği ve çok memnun kaldığı bu kapatıcıyı denemek istedim. Çünkü benim göz altlarım kuru ve çizgilere dolma yapıyor kullandıklarımın çoğu.Maalesef Türkiye de yok bu da. Umarım gelir. Fiyatı 3.99 $

Maybelline Baby Lips Cherry Me: Bu renkli lip balmın hayranları çok. Ancak yine ülkemizde olmadığı için yurt dışından aldım denemek için. Bir iki kez kullandım şu sıralar kuru dudaklarıma ruj uygulamak çok zor oluyordu. Bu ürün hem nemlendirici hem renklendirici olunca hoşuma gitti. Fiyatı: 3.19 $

Bu ürünleri amazon.com dan aldım ve çok memnunum siteden. Gerçekten her konuda yardımcı oluyorlar ve oldukça güvenilir. Ancak tabi kargo ücreti de ödüyorsunuz. Kargo ücreti olmasa bal olurdu ancak napalım artık:) 


Diğer bir alışverişim kitap alışverişi oldu. Her ay bir defa kitap alışverişi yapıyorum. Çünkü arkadaşlarımla ayda bir kez kitap okuyup konuşuyoruz. Küçük bir kitap kulübü de denilebilir. İşte beraber okuyacağımız kitapları alırken kendime de bir iki kitap aldım bu sefer. arkadas.com.tr den yaptım bu kez kitap alışverişimi çünkü en uygun fiyatlar bu kitaplar için oradaydı. Ancak hiç kitap ayracı filan koymamışlar :) Farklı sitelerden alışveriş yapmayı ve küçük sürprizli siteleri seviyorum oysaki...Bu sefer aldıklarım şunlardı... 


Zorba - Nikos Kazancakis: Bu ay için benim seçtiğim kitap... Umarım güzeldir. Fiyatı: 17.25 TL

Gurbet Kuşu Bir Apaçi Masalı 3: Bu serinin birincisini şurada, ikincisini şurada yazmıştım. Devamını okumak istedim bu dizüstü edebiyatı serisinin. Fiyatı: 12.42 TL

Bana Allah Yeter - Uğur Koşar: Koşar ın da ilk kitabı Allah De Ötesini Bırak okumuş ve beğenmiştim ikincisini de okumak istedim. Umarım ilk kitabın tekrarı değildir. Fiyatı: 10.35 TL

50 TL yi geçen alışverişlerde kargo ücreti almıyorlar ve UPS ile kısa sürede geliyor. Ups ile gelmesi ayrıca güzel bir durum oldu benim için çünkü Yurtiçi Kargo yla uğraşmak istemiyorum artık. arkadas.com.tr yeni kitap alışveriş sitem olabilir:) 

Son zamanlarda aldıklarım bunlardı. Umarım yardımcı olmuştur.
Sevgiler





8 yorum:

  1. Güle güle kullan bende daha yeni bu tarzda bir fırça aldım pille çalışıyor benimki de şimdilik memnunum aklım olay da kalmıştı ama nedense almadım sende güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım umarım sen de memnun kalırsın

      Sil
  2. güle güle kullan, aletin fiyatı kıyaslanınca gerçekten uygunmuş

    YanıtlaSil
  3. Bende bir fırça alışverişi yapmak istiyorum ama kargo ne kadar tuttu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kargoyu hatırlamıyorum ama ürünlerin sayısına ağırlığına göre değişiyor. sepete atıp kargo ücretini görebilirsiniz

      Sil
  4. amazondan kozmetik ürünleri alındıgında ulasmıyor falan diyorlar ama size ulasmıs ne güzel :) ben de mi alsam ne.. :D güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amazon la ilgili herhangi bir problem yaşamadım çok ilgililer. tavsiye ederim

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...