7 Mart 2014

Kadınlar Günü Gratis İndirimi Alışverişi

Bir Kadınlar Günü indiriminde daha Gratis teydim. Bakalım neler almışım...


Sağdan Sola İndirimli Fiyatlarıyla:

Eklips Ped Kutusu: İçinde iki ürün alan kutu çantaya atmak için oldukça kullanışlı. Fiyatı 2.25 TL 
Dalan Dolive Zeytinyağlı El Kremi: Bu kremden ne zamandır bulamıyordum.Çok seviyorum kendisini:) Fiyatı: 1.10 TL
Dirty Works Yüz Peelingi: Yüz peelingi arayışındaydım denemek istedim. Fiyatı: 7.45 TL
The Balm Schwing Eyeliner: Bu eyelinerı çok övenler vardı çok merak ediyordum. Fiyatı: 12.95 TL
The Balm Voyage Palet: Ne zamandır beklediğim palet sonunda gelebilmiş Gratis e. Bir tane kaptım hemen bayıldım renklerine... Fiyatı : 42.90 TL


 Bu paleti almayı düşünenler için içinin fotoğrafını paylaşmak istiyorum. Hem mat hem pırıltılı renkler var ve çok kullanışlı bir palet bence. 




İçinde 16 far 3 tane dudak ve yanak balmı var. Ambalajı da çok hoş her zamanki The Balm gibi... Bence kaçırılmamalı.
Sevgiler


5 yorum:

  1. İçinde ki renklerin benzerleri elimde olduğu için almak istememiştim bu paleti ama gördükçe kanım kaynadı almamak için kendime bahaneler uydurmaya başladım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de vardir diye dusunuyordum ama sirf kaliteleri icin alinasi:)

      Sil
  2. Ne kadar guzel az urunle siyrilmissin ben indirimlerde kendimden gecip ay %50 herseyi aliyim kafasiyla stok yigini yapiyorum evi :/

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...