12 Ekim 2013

Kozmetik Alışverişim # 32 / feelunique.com

Bu aralar yabancı youtuber lar sağolsun yabancı markalara merak sardım. Bu yüzden de aslında ülkemizde de meşhur olan markalardan Real Techinques markasının süngeriyle yurtdışı alışveriş serime başlamak istedim. Biliyorsunuz kozmetik alımı yasağı olduğu halde fırça, sünger gibi makyaj aksesuarlarında yasak yok.
Genelde ebay ve amazon araştırmak için ilk duraklarım oluyor ancak yeni çıkan bir ürün olduğu için oralardan bulamadım. Ben de bu sefer genelde high-end denilen daha lüks markaların ürünlerini satan feelunique den almaya karar verdim.
Sitenin en güzel tarafı dünyanın her yerine kargo ücretsiz olması. Ancak ürünlerin fiyatları da bu bakımdan biraz daha pahalı oluyor. Mesela feelunique de  Nuxe markasının lipbalmı  9.5 pound bu da bugünlerdeki kurda 29.97 TL yapıyor. Aynı lip balmı sürekli alışveriş ettiğim eczanemizde.com da 22 TL ye bulabiliyorsunuz. Tabi ki bu fark burada bulamadığımız ve çok merak ettiğimiz ürünleri almak için ufak bir fark:) 
Ben alışverişimin siparişini 3 Ekim de vermiştim ve her yurtdışı alışverişimde olduğu gibi en az 15 gün siparişimin gelmesini beklemiyordum genelde ancak 11 Ekim de elime ulaştı ki bu PTT nin hızına göre rekor benim için. Eminim daha önceden gelmiştir PTT ye... Yani toplam 8 günde elime ulaştı ki İstanbul da olanlar daha hızlı alır diye düşünüyorum... Bu bakımdan memnun kaldım. Gelelim pakete...



Oldukça güzel, sağlam bir pakette geldi. Kutunun açılması için yeri de vardı. Süngerin içinde dönmemesi için de oldukça akıllıca bir biçimde şeffaf naylon la karton arasına sabitlemişler. Beğendim:)


Bu da benim yeni bebişim. Beauty Blender ı kullanıp eskidiği için atmıştım sonrasında Türkiye de satışı kalkınca kafamı taşlara vurmuştum niye attım diye ama umarım bu onu aratmaz:) Beauty Blender ne ola ki diyenler için yazısı  burada.
 Pakette gördüğünüz gibi gereksiz etiketler bantlar vs yok kolayca açıp içinden alabiliyorsunuz..


Bakalım fondöten uygulamasında söylediği gibi pürüzsüz bir görünüm sağlayacak mı? Altında da Samantha ablamız. Seviyoruz kendisini:)


Ve sitenin Vip Club tanıtımı önünde minik süngerimiz. Yapısı Beauty Blender a benziyor. Şekli de kullanışlı gibi... Kullandıktan sonra izlenimlerimi yazacağım tabi ki:)
Ürünün fiyatına gelirsek kargo ücreti vs olmadan toplamda 4.99 pound... Bu da şu an TL olarak 15.74 TL ye geliyor benim sipariş verdiğim tarihte 16 TL filandı. Yani işte kura bağlı olarak ufak tefek kaymalar olabilir. Ama Beauty Blender ın uçuk fiyatına göre oldukça uygun geldi bana. Hem de benim gibi denemek için tek ürün sipariş edenler için iyi bir fırsat. Eğer bu ürünü almak isterseniz buraya tıklayıp göz atabilirsiniz. Ben siteden memnun kaldım aslında. Ama ebay ya da amazon dan daha uygun fiyata bulabileceğim ürünleri buradan almayı da düşünmüyorum. Yine de bulamadığınız ürünler için tercih edilebilir...
Sevgiler




4 yorum:

  1. Ben de yakın zamanda feel unique'ten alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım. Blogunu da biraz önce keşfedip hemen takibe aldım. Bana da beklerim :) http://ecegucel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:) Güle güle kullanın siz de. Gelirim mutlaka:)
      Sevgiler

      Sil
  2. süper olmuş bu merak ediyrdum bu siteden alışveriş yapanları . bende almak istiyorum ya çok güzel görünüyor :))

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...