6 Ekim 2013

Kozmetik Alışverişi # 29 / Avon

Avon un tüm ürünleri değilse de bazı ürünlerini seviyorum. Özellikle makyaj malzemesi ürünlerini daha çok seviyorum. Aslında bu alışverişi bazı ürünleri almak için yaptım diğerleri de gözüme çarpanlar oldu...



Avon Supershock Göz Kalemleri: Bu göz kalemlerinden daha önce ten rengi olanı kullanmıştım ancak maalesef kaybettim. Göz içine sürüldüğünde bile akma yapmadığı için bu katalogta olan renklerini topladım. Evet asıl alışveriş sebebim bunlardı:) Üstten alta doğru renkler: Raw Plum, Steel, Flash, Savage. Özellikle son iki renk kaçırılmaz...Ben temsilciyim ama katalog fiyatlarını yazacağım daha çok yardımcı olması için. Her biri 13 TL





Color Trend Stardust Toz Göz Farı -Limelight rengini aldım. Aslında bu aralar pigmentlere ve toz göz farlarına sardığım için denemek istedim. Tam bir pigment değil dediği gibi açık yeşil bir far. Bir iki kez kullandım fena değil. Fiyatı:5.90 

Magix Transparan Fondöten SPF20 - 30ml : Bu ürünün testerını kullanmıştım ve çok beğenmiştim.Çok pürüzsüz ve mat bir görünümü var o yüzden tam boyunu almadan edemedim. Fiyatı: 21.40 TL




Advance Techniques Tüm Saç Tipleri için Durulanmayan Bakım Kremi - 150ml: Durulanmayan bakım kremi banyodan sonra saçlarımın çabuk çözülmesi için hep kullanıyorum. Bir de bunu denemek istedim. Fiyatı: 6.80 TL

AT Frizz Control Tüm Saç Tipleri için Elektr-Kontrol Etmeye Yardımcı Saç Kremi -250ml: Elektriklenen saçlarıma iyi geleceğini umarak aldım. Fiyatı: 4.10 TL


Avon Ultra Colour Kalem Ruj - Mauve Model: Kalem rujlarından denemek istedim ve rengine bayıldım gerçekten. Çok memnun kaldım. Fiyatı: 10.50 TL




Color Trend Kalem Far - Silver Sensation: En memnun kalmadığım ürün bu oldu sanırım. Bir kere kullandım ve hemen çizgilenme yaptı. Çizgilenme de değil tek çizgi oldu bütün ürün neredeyse:) Belki kalın göz kalemi olarak kullanılabilir ama kesinlikle far olarak çok başarısız.

Ideal Flawless Stik Kapatıcı-Fair: Bu ürün hediye olarak geldi. Fazla göz altı kapatıcısı göz çıkarmaz tabi:)  Avon Magix fondoten, Luminous Finish denilen parlak görünüm veren makyaj bazı ya da Avon Ideal Allık alana hediye olarak gönderiliyor. Normal fiyatı: 20. 20 TL 




Avon Dancing With The Stars Dancefloor Diva Eyeliner - Diamond: İlk defa gördüm bu diva eyeliner ı ve gri olunca denemek istedim ancak dışardan görüldüğü gibi parıltılı değil ve dağılma yapıyor. Memnun kalmadım. Fiyatı:5.90 TL

Color Trend Likit Eyeliner - Purple Pose: Oldukça güzel rengini veriyor ve elimde denediğim kadarıyla çıkmak bilmiyor:) Fiyatı: 3.90TL

Sevgiler


2 yorum:

  1. Şu supershock kalemlerin siyahına bir denk gelsem, altın bulmuş gibi sevineceğim :) hayırlı olsun aldıkların canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun cnm ben de bulamadım:) tşkler

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...