4 Ekim 2013

Çekiliş Sonucu # 9

9. çekilişim de 1 Ekim tarihiyle beraber son buldu. Evet bir kaç gün sonuçları açıklamakta geç kaldım. Çünkü bayağı yoğundum bu hafta. Hatta yazı bile giremedim doğru dürüst. Bu gecikme için özür diliyorum öncelikle. Daha sonra ise güzel sözleriniz ve desteğiniz için çok teşekkürler. 
Blogumda hangi tür yazıları daha çok görmek istersiniz ? soruma cevap verenlere de ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum efendim:)
Evet sıra geldi sonuçlara... Toplamda 157 katılım hakkı oldu. Ben de her zamanki gibi random.org la sonucu belirledim...








Kazanana hemen mail atıp adresine göndereceğim hediyelerini. Çekilişlerim yine devam edecek kazanamayanlar üzülmesin:)
Sevgiler

3 yorum:

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...