8 Eylül 2013

Vanilya Club Eylül Kutusu

Bir ay aradan sonra tekrar Vanilya Kutu almaya karar verdim. Sanırım özlemişim:) Sürpriz bir paketi kendime hediye etmek çok iyi geliyor bana doğrusu:) Keşke daha çok çeşitli kutular olsa da onları da denesek...
Bakalım bu ay bana neler gelmiş?


Bazen siyah kutu gönderiyorlardı tekrar bu sarımsı kutuya döndükleri iyi olmuş:) Dışında da Vanilya Club ı tanıtan kartonu vardı her zamanki gibi...





Kapağını açar açmaz fotoğrafladım bu sefer merakıma boyun eğmeyip:)






Üstündeki katalogu kaldırınca işte tam olarak böyle bir görünüm vardı kutuda ve gözümü doyurdu desem yeridir. 
Ayrıntılı bakacak olursak...






Soldan sağa:
1) Alessandro Mini Boy Oje: Vanilya kutu sayesinde bayağı bir Alessandro ojem oldu ama hep koyu renkler gönderdikleri için bu rengini pek tutmadım. İçinde altın ışıltılar bulunan koyu bir bronz rengi...
2) No7 Ruj: İlk önce maskara olduğunu sanmıştım ama bir rujmuş. Açıkcası pakette beni en memnun eden ürün bu oldu çünkü markayı merak ediyordum. Bu rujla ilgili ayrıntılar aşağıda...
3) Toni& Guy Şampuan: Bu seyahat boyu şampuan bu çok meşhur markayı denemem için bir fırsat olacak bana...
4) Toni & Guy Düzleştirici ve Koruyucu Saç Kremi: Yine seyahat boy bir ürün ve son zamanlardaki kötü saç kremi tecrübelerimden sonra umarım bana iyi gelecek...
5) Toni & Guy Güçlü Tutuş Sağlayan Saç Spreyi: Saç spreyi insanı pek olmasam da bu küçük boy ürünü arada kullanabilirim. Umarım beni saç spreylerine ısındırır:)



Rujun rengine yakından bakacak olursak...

Kahverengi rengini görünce pek beğenmemiştim işin aslı ama sheer yapıda olduğu için dudak renginizle birleşip son derece yumuşak ve doğal bir sonbahar rengi oluşturuyor ve dudaklarımda da yokmuş gibi hissettirdi. Sevdim kısacası:) 



Ürünün ayrıntıları ise şöyle


Diğer ürünler hakkında katalogta herhangi bir bilgi yoktu maalesef. Sanırım başka kutularda olan ürünlerin bilgileri vardı bilemiyorum. Ama bu ayki kutuyu sevdim. Eğer siz de aylık kargo ücreti dahil 35 TL ye kendinize sürpriz kutular göndermek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

Aldığım diğer vanilya kutulara göz atmak isterseniz hepsi burada.
Sevgiler

2 yorum:

  1. güle güle kullan canım :) bu arada blogumda bi çekiliş var bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. güzelmiş senin kutun benimki çok kötü alakasız şeyler :( hiç beğenmedim

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...