3 Ağustos 2013

Nivea T-Bölgesi Temizleyici Bantlar

Burun bantlarını düzenli olarak kullanıyorum ve çok faydasını gördüm. Özellikle burun üstündeki siyah noktalarımın % 80- 90 ı yok oldu. Nasıl kullandığım soruluyor... Banyodan sonra (hazır gözenekler buharla açılmışken) daha yüzüm ıslakken hemen bandı yapıştırıyorum. Yalnız kuru elle yapıştırmak lazım. 15-20 dakika beklettikten sonra hemen pamuğun üzerine biraz tonik döküp önce burnuma sonra yüzümü siliyorum. Sonra da nemlendiricimi sürüyorum ki tekrar yağlanmasın...
Bu sefer T bölgesi bantları da içinde olan Nivea nın burun bantlarından kullandım. Bu paket bana Nivea nın hediyesi olarak gelmişti ama her zamanki gibi objektif bir şekilde değerlendireceğim...
Ürünün paketi şu şekilde:


İçinde limon asidi var ve resimde görüldüğü gibi yapıştırılıyor... Tüm cilt tipler için uygun denmiş ki benim cildim hassas olmasına rağmen hiç bir tahrişe yol açmadı.



İçeriğinde 4 burun bandı ve 2 çene  2 alın bandı var.
Ben çene ve alın bantlarını kullandım ama alımda ve çenemde siyah nokta vs olmadığı için benim için gereksizdi. 
Burun bantları ise gerçekten iyi iş çıkarıyor. Cettua burun bantları kadar çok yapışmıyor ki bu iyi bir şey. Çünkü çok yapışınca çekerken bir parça acıtıyor. Yapışkan izi de bırakmıyor burunda ki bu yaptığı işi etkilemiyor yine siyah noktaları çekiyor kendine:) Ama fotoğraf çekmek istemedim yine çünkü pek hoş bir görüntü olmayabilir:) Kokusu da yok ürünün. Bu yönlerden memnun kaldım.
Ancak sadece burun bandı kullandığım için çene ve alın bantları bana gereksiz geldi. Diğer eksi özelliği ise bana göre fiyatı. Sonuçta benim işime yarayan 4 burun bandı için 13 TL ödemek bana mantıksız geldi...
Ürüne göz atmak ve satın almak için benim alışveriş yapmaktan keyif aldığım şuraya göz atabilirsiniz. (Siteyle hiç bir bağım yoktur.)
Sevgiler

2 yorum:

  1. niveanın bantlarının olduğunu bilmiyodum işe yarıyosa ne güzel teşekkürler nivea :)

    YanıtlaSil
  2. bende yeni aldım bunlardan işe yaradığı doğru ama bir daha almam

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...