30 Haziran 2013

The Body Shop Dewberry Vücut Losyonu

Kullandığım ürünleri küçük büyük demeden burada yazmak hem benim için arşiv niteliğinde oluyor hem de almak isteyenler için bir fikir. Bu yüzden bir vücut losyonuyla devam etmek istiyorum ürün yorumlarıma...
The Body Shop tan aldığım Dewberry Vücut Losyonu nu kokusuna bayılarak almıştım. Çok değişik bir kokusu var aslında. Her ne kadar böğürtlen kokusu denilmiş olsa da daha farklı mayhoş, taze bir koku... Bu yüzden koklayarak almakta fayda var çünkü herkesin beğeneceği bir koku olmayabilir. Zira böğürtlenin nostaljik bir esansı deniyor paket üzerinde de... Arka taraftaki belli belirsiz eski The Body Shop u görmek de hoşuma gitti.



250 ml olan ürün oldukça uzun bir süre gidecek gibi görünüyor. 1 aydan fazla süredir kullanmama rağmen daha yarısına geldim. 


Losyonun içeriğine baktığımda ise oldukça temiz olduğunu gördüm. Bu da iyi... Safety kısmındaki yeşiller ürünün zararlı kimyasalları barındırmadığını söylüyor bize...


Yapısı ise tam bir losyon kıvamında hatta çok az daha sıvı. Bu yüzden cilde yaymak çok kolay oluyor ve cilt tarafından emilme süresi bence iyi. Banyodan sonra sürüldüğü ve üzerine kıyafetler giyildiği için cilt tarafından çabuk emilmesi de önemli. Ayrıca oldukça iyi bir nemlendirme sağlıyor. Eh kokusunu da sevdiğim için ben çok beğendim bu ürünü. Bir kaç ay önce 9.90 TL ye almıştım. Siz de TBS a uğrarsanız bir şans verin derim.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...