28 Haziran 2013

Aveseena Tonik

Cilt bakım rutinimde her daim tonik vardır. Nedense tonik kullanmazsam cildimin aşırı yağlanacağını ve gözeneklerimin genişleyeceğini düşünüyorum ki, ikinci söylediğim doğru:) Şimdiye kadar kullandığım toniklerde de hep cildimi kurutma ya da hassaslaştırma sorunu yaşadım. Hele ki içinde alkol içeren tonikler hiç bana göre değil! Bu arada cildim hassas ve kuruya dönük karma...
Şu yazımda Ayşenur Yazıcı nın tavsiye ettiği toniği denemek istedim bu kez. Fiyatı çok pahalı olmasa da 150 ml bir ürün gözüme küçük göründe ne yalan söyleyeyim. Ancak uzun bir süre gitti doğrusu. Eh bitmeden önce de ürün yorumlarımı paylaşmak istedim.

Aveseena bir Türk markası... Hassas cilde sahip bir bilim kadınının kendine uygun, saf içerikli ürünlere çok kolay ulaşamaması ya da bulamamasıyla başlamış marka. Bu yönden ürünlerinin en büyük özelliği içeriğinde zararlı kimyasalların bulunmaması. 


Ürün tanıtımı da şu şekilde:

Sodyum, Magnezyum, Çinko, Mangan, Yosun, Zencefil, Yeşil Çay, Aloe Vera, Nane,
Sekoya Ağacı Yaprağı, Okaliptüs + Provitamin B5

Minerallerin Işıltısı
 Cilt temizliğinin ikinci aşaması kir ve makyaj kalıntılarının tamamen temizlenmesidir. 
Kesinlikle alkol içermeyen Mineral Sea Facial Toner, cildinizi arındırır ve gözenekleri sıkılaştırarak cildi günlük bakım için hazırlar.
Yumuşatıcı Aloe Vera ve Provitamin B5, tazeleyici Nane ve Okaliptüs, antioksidan zengini Yeşil çay, canlandırıcı zengin mineraller ile Yosunun etkisi enfes bir harmonide buluştu.
İki bin yıl ömürlü devasa Sekoya ağaç yapraklarının özü cilt hücrelerini çevrenin olumsuz etkisinden korur.
Cildinizi canlandırırken dengeler ve nemlendirir.
canlandırıcı + dengeleyici
 normal, karma + olgun ciltler
 günlük kullanım
 alkolsüz



 Arkasında belirtildiği üzere paraben içermiyor ve hayvanlar üzerinde test edilmeyen bir ürün... Benim bu ürünü alış nedenlerimin başında da bunlar geliyordu zaten... 



Yorumlarım:

Uzun bir süre cilt bakımımda yer eden bu küçük tombul şişeli tonik gerçekten cildimde herhangi bir kurumaya , tahrişe, yanmaya neden olmadı. Aksine cildimin pürüzsüleşmesine, çıkmaya başlayan çok küçük sivilcelerin yok olmasına yardımcı oldu. 
Pamuğa bir miktar döküp günde bir ya da iki kez kullandım. Pamukla uygularken de son derece yumuşak olduğunu fark ediyorsunuz. O ne demek derseniz, bazı tonikleri uygularken cildinizi acıtmaz ama sert bir dokunuşu vardır ve rahatsız eder bunda öyle bir durum yoktu...
Kısacası benim tonikten beklediğim her şeyi bu ürün yerine getirdi doğrusu...Tavsiye edebileceğim bir ürün oldu. Ancak ürün boyutu biraz daha büyük olsaydı daha memnun olurdum. Zira ürünün normal fiyatı 29.50 ancak şu an lilakutu da 19.91 TL ye düşmüş görünüyor. Stokta kalmamış o ayrı:) 
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...