20 Mayıs 2013

Nivea Bana Hediye Yollamış:)

Bu aralar o kadar farklı konular ilgimi çekmeye başladı ki hangisine yetişeceğime karar veremedim:) Aslında maymun iştahlı biri olarak blogumun hep aynı konularla ortaya çıkmasını istemiyorum ancak doğru düzgün bir şeyler yazmak için fikirlerimin biraz daha gelişmesini bekliyorum... Bu yüzdendir ki bloguma bir süredir yazı giremedim. Ancak bu arada bir kaç şey oldu. Bunlardan biri de Nivea bana hediyeler gönderdi. Kapımda kutuları görünce çok şaşırdım ve sevindim açıkcası. Hepsi de aslında denemek istediğim şeylerdi. Ancak başka sürprizler de vardı pakette. Şöyle ki:




Mıknatıslı dart üniversite yıllarımda sıkça oynadığımız bir oyundu zaten ama o dart ne oldu bilmiyorum. Şimdi hediye olarak gelince hem eski anılara gittim hem de sürpriz oldu:) 
Bıyıklı kaşlı maske de çok komik. Burnundan kuruluyor ve kaşlar bıyıklar oynuyor :P 



Bu eğlencelik hediyelerden sonra da Nivea nın yeni Stress Protect ürünleri ve T bölgesi bantları karşıladı beni. Özellikle bantları denemek istiyordum. Diğerleri de zaten her halükarda kullanacağım ürünler. Denemiş olacağım böylece:)


Nivea ya bu güzel sürprizleri için çok teşekkür ediyorum.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...