21 Mart 2013

Maybelline The Rocket Volum' Express Maskara

Maskara, rimel ne dersek diyelim bu ürünler benim için en önemli makyaj malzemesidir makyaja başladığımdan beri. Hatta ilk maskarayla başladım makyaj yapmaya... Kirpiklerim kısa ve seyrek olduğu için hep uzun kirpikli gösterebilecek maskaralar kullanmayı tercih ediyorum.
Maskaralarımı genelde tavsiye üzerine alıyorum. Bu sebepten aklımda bir kaç ürün olmasına rağmen videolarından gördüğüm kadarıyla oldukça hacim verip uzatan Bilgen in kullandığı Maybelline nin Rocket Maskarasını kullanmaya başladım... Şöyle bir şey:


Tombul bir ambalajı var pembe mavinin uyumu harika olmuş. Maalesef kozmetik mağazalarında her ürüne yapıştırılan sayısız etiket yüzünden ambalaj biraz kirli duruyor. Yurtdışındaki satışlarda ise daha şık bir sunumu var ürünün... Hem de o pembe fırçasını daha siyaha boyanmadan görmüş oluyorsunuz. Şöyle ki:



Fırçası demişken fırçasına yakından bakalım:


Fırçanın tombul görünümüne rağmen kılları çok uzun değil böylece kirpiklere bir seferde daha çok maskara uygulanabiliyor aslında. Fırçanın ucundaki kılların çok çok kısa tutulması da göz pınarına yakın kısa kirpiklere uygulamak açısından kolaylık sağlıyor. 
Bir de maskaranın kirpiklere uygulanmış hallerine bakalım. ( Burada biraz kopya çekeceğim)

Beautygala.com dan alıntıdır.


Görüldüğü gibi kısa ve açık renkli kirpiklerde bile gözle görülür bir dolgunluk ve biraz da uzunluk kazandırıyor. Bu bakımdan beklentilerimi karşıladı. Hatta çok beğenerek kullandığım Max Factor False Lash Effect maskarasını da dolgunluk ve bir sürüşte daha koyu bir siyah uygulaması bakımından geçti aslında. Bir de şu kızımıza bakalım.


beaut.ie den alıntıdır. Sol, mavi işaretli göz Maybelline Rocket uygulanmış hali

Burada da bir ve iki kat uygulanmış hallerini görüyorsunuz ki aslında biraz daha fazla uygulanmış burada. Bu maskarayla üç kat uygulamak bence güzel durmuyor. Maskara hemen katılaşıp kuruyor ve üçüncü katı sürmeye çalıştığınızda topaklanma yapıyor ve kirpikler artık birbirine yapışmaya başlatarak üçgen görünümleri olmaya başlıyor. Ben ki ıslak ve dolgun kirpikleri çok severim ancak bu maskarayı kat kat uygulamanın uzunluk ve dolgunluk açısından yararı olmuyor aksine kötüleşiyor. İyisi mi 1 ya da 2 katta birbirinden ayrılmış oldukça dolgun biraz da uzun kirpiklerin keyfini sürmek...

Onun dışında oldukça kalıcı bir maskara akması bulaşması olmuyor. E tabi ki bu sebepten çıkarması da öyle kolay olmuyor. Bioderma h2o kullanıyorum ancak biraz uğraştırıyor. Bu maskarayı çıkarmak için iyisi mi çift fazlı göz makyaj temizleyicilerinden kullanmak. Benim önerim Yves Rocher...
Ben genelde kirpik kıvırıcı kullandığım için kirpik kıvırıp kıvırmaması benim için çok sorun değil ancak o işi de  hallediyor. Şahane olmasa da normal bir kıvırma sağlıyor...

Şu ana kadar kullandığım maskaralar arasında en iyisi bu oldu diyebilirim. Ancak daha kullanmadığım aklımda olan markalar var o yüzden karar vermekte acele etmiyorum:)

Eğer gerçekten kirpiklerinizi belirginleştirecek bir maskara arıyorsanız bu maskarayı gönül rahatlığıyla önerebilirim. Fiyatı normalde 20 TL ancak sık sık indirimde yakalayabilirsiniz. Ben 14 TL ye almıştım...
Sevgiler

21 yorum:

  1. Güzelmiş,güle güle kullan!ah birde topaklanma yapmasalar dahada güzel olucak(:

    YanıtlaSil
  2. Bende yeni aldım birkaç kez kullandım ama nedense bir türlü sevemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani ıslak ve yoğun görünümü sevmiyorsan belki ondandır

      Sil
  3. Çok merak ediyorum ben de alıcam :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu üründen kullanmıştım fakat pek memnun olmadım doğrusu.Ürün çok fazla topaklanma yaptı diye düşünüyorum.Bu fiyata daha iyi maskaralar alınabilir diye düşünüyorum.

    benim blogumada beklerim seni canım;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Mybeline nin ürettiği en güzel rimel bence. Hemen hemen her rimelini kullandım bu markanın süper çok güzel. Rimel kullanırken zigzak yaparak sürerseniz topaklanma olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline nin bütün maskaralarını denemedim ama ben de beğendim. valla öle sürüyorum ama yine de topaklanma oluyor çünkü çok yoğun bir maskara aslında

      Sil
  6. :S bu rimele hep kötü yorumlar yapıyorlar yok topaklanma yapıyor yok uzatmıyor. benim kirpiklerimde ise takma kirpik etkisi yaratıyor. bu rimelden sonra asla başka bir rimel kullanmam. hayran kaldım. tamamen tel tel ayırıp hiçbir topak oluşturmadan uzatıyor kirpiklerimi :/. artık savunur oldum rimelimi :))) ellemeyin rimelime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ben de iyi bir maskara oldugunu yazimda belirttim. Ancak eksi yonleri de yok degil bana gore. Siz en iyi maskaranizi bulmussunuz ne guzel. Ben hala daha iyisi icin arayistayim:)

      Sil
    2. Zaten ben de iyi bir maskara oldugunu yazimda belirttim. Ancak eksi yonleri de yok degil bana gore. Siz en iyi maskaranizi bulmussunuz ne guzel. Ben hala daha iyisi icin arayistayim:)

      Sil
    3. Lorealin manga mascarasiını kullan derim... rocket maskara flnda kullandim fkat en iyisi bu dolgunluk ve uzunluk çok harika duruyor

      Sil
    4. tşkler bakacağım:)

      Sil
    5. Ya ben a 101 den 10 liraya aldım orjinalmıdır sonucta loreal parisin sampuanları var onlar orjinalse o da öyledir siz ne düşünüyosunuz ?

      Sil
  7. ya bnm pembe olanı dha güzel yap gıbı sankı karar veremedım yahu

    YanıtlaSil
  8. Kızlar ben bunu kullanıyorum. VALLA hiç kirpik dökmüyor. Bence denemelisiniz. Ben memnunum

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir maskara

    YanıtlaSil
  10. kararsız bırakan bi ürün :)

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...