20 Şubat 2013

Şubat ta Bitirdiklerim

Her ayın 20 sinde bitirdiklerimi çöpe atıyorum. Bakalım bu ay neleri bitirmişim neler çöpe gidiyor?



1) Syoss Yoğun Parlaklık Saç Kremi: Damacanaya koyulan bu saç kremini aylardır bitirememiştim. Sonunda bitirdim! Sadece  yıkarken saçları biraz yumuşatan onun dışında bir özelliği olmayan bir saç kremi. Bir daha almayacağım. 


2) Loreal Elseve Komple Onarıcı Yapılandırıcı Sıvı Saç Kremi: Daha önce bu ürünle ilgili yorumlarımı burada yazmıştım. 

3) Sex And The City Love Duş Jeli: Şurada gösterdiğim setten çıkan bir duş jeli. Aynı parfümü gibi kokuyor ama tende kalmıyor kokusu her duş jeli gibi. Tam bir jöle kıvamında, oldukça yoğun...Süngerde tutması bile zor bazen akıp gidiyor :) ama fena değil. Set halinde alınabilir parfümleri güzel bence. Douglas larda satılıyor bu setler.

4) Fruttini Vücut Peelingi: Ben pek sevmedim ama ayrıntılı yazısı burada.





1) Yves Rocher Sebo Specific Arındıcı Matlaştırıcı Tonik: Yarısı yere dökülse de memnundum. Ayrıntılı yazısı için tık

2) Watsons Derinlemesine Temizleyen Burun Bantları: Bu ikinci kutumdu. Aslında yararlı oldu benim için ancak yeni burun bantları deneme evresindeyim ve şimdilik  almam ama ayrıntılı yazısı için tık

3) Dove Invisible Dry Roll On: Leke yapan roll on lardan bıkmıştım ve powderpuffbb nin önerisiyle bunu aldım. Gerçekten giysilerde hiç iz bırakmıyor. İddiasız ama saf bir kokusu var. Ter kokusunu da engelliyor ama çok uzun süre değil. Farklı kokular denemeyi sevmeseydim tekrar alırdım:) Ters durması da ürünün kullanım yerinde olmasını sağlıyor o bakımdan da kullanışlı.

4) Sebamed Anti Aging Göz Kremi: Göz çevresi çok sorunlu olmayanlar için sade bir göz altı nemlendiricisi. Çok bereketli bir ürün ancak mucize etkileri olmadı. Burada yazmıştım 


1) Garnier BB Krem: Bu ilk çıkan bb kremlerden. Şimdi karma ve yağlı ciltler olanı da var. Çok memnun kalmadım ama bitirdim yine de...Çok berbat bir ürün değil ama herkese göre de değil. Burada yazmıştım çok önceden. Tekrar almam.

2) Isana Aloe Vera lı El Kremi: Losyon gibi hafif bir krem ama kokusundan nefret ettim. Almam tekrar.

3) Bath and Body Works Signature Citrus Vücut Losyonu: Buram buram narenciye kokan bir vücut losyonu.   Çok güzel nemlendiriyor ve çok kalıcı bir kokusu var. Eğer portakal kokusuna bayılıyorsanız tam size göre. Ama ben çok sevmem portakal kokusunu ve elimde bir dolu vücut losyonu var alacağımı sanmıyorum.

4) Rimmel Pro Super Wear Cila: Aslında bu ürünü detaylı anlatacaktım ancak ürün bitti:) Kısaca çok sevdim. Maxi kalın fırçasıyla çok iyi uygulanıyor ve müthiş bir parlaklık veriyor. Top coat arayanlar için öneririm.

5) Essence Nail Art Express Dry Drops: Yağ gibi bir ürün damlalığıyla tırnaklarınıza damlatıyor ve tırnak diplerinize de yediriyorsunuz. Maalesef şişesi kırılıp döküldüğü için çok az miktarda kullanabildim ancak bence oldukça güzel bir ürün. Hem tırnak diplerinizi nemlendiriyor hem de oje oldukça kısa sürede kuruyor. Kuruyana kadar da oje üzerindeki yoğunluk nedeniyle bozulmuyor süslemeleriniz ya da ojeniz. Tekrar alabilirim.




1) Flormar Perfect Coverage Fondöten Tester No: 104: Bu ürünün oldukça fazla testerını kullandığım için yorum yapabilirim. Aslında  ürünün yapısı güzel ama bende rengi sapsarı durdu ve diğer tonlarına da baktığımda bana uymadığını gördüm. Eğer cildinize uyan rengini bulursanız oldukça kapatıcı ve pürüzsüz bir görünümü var. Çok yağlı ciltlere önermiyorum ama biraz parlama yapıyor.

2) Avon Color Trend Lip Gloss ve Turuncu Lip Gloss: Avon un lip glossunu uzuuun bir süre kullandım çok güzel bir rengi vardı ancak bitti. Turuncu olan da bozuldu atıyorum.

3) Lush Gorgeous Nemlendirici Tester ı: Lush ın doğal içerikli ürünlerine bayılıyorum. Bu nemlendirici de cilt tarafından hemen emiliyor benim hassas cildimde hiç bir kızarıklığa yol açmadı. Ancak Imperials ı daha çok beğenmiştim. Gorgeous un yoğun bir nemlendirmesi var. Kuru ciltler için mükemmel olabilir. Elimdekiler bitince Lush ın nemlendiricilerinden almayı düşünüyorum. 

4) Aura by Swarowski Parfüm Tester ı: Öyle aman aman bir kokusu yoktu. Her yerde bulunabilecek bir koku. 1-2 kullanımda bitti zaten.

Sevgiler

4 yorum:

  1. :)) keyifle okuyorum bitenler yazılarını , sebamedin göz kreminden hiç memnun kalmadım ama benim göz altlarımda çok sorun var belki ondandır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim:) Sebamed göz kremi dediğim gibi sadece nemlendiren bir krem bir etkisi olmadı bende de:) Belki göz kremine çok çok ihtiyacı olmayanlar için ilk adım olabilecek ekonomik bir ürün sadece... Onun dışında bir albenisi yok haklısın:)

      Sil
  2. :) bu kadar çok seyi bir ay da mı bitirdin :)
    Ama güzel oluo bitinlerle ilgili düşüncelerini okumak hele şu öve öve bitmeyen şampuanlar filan hiç geçer not alamamış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de başlığım yanlış bilemiyorum. Bir süredir kullanıp bitmesi Şubat ayına denk gelenler diyebiliriz:) Yoksa hepsini kullanmaya 1 Şubat ta başlamadım tabi ki:) Hangi şampuan anlayamadım? Tşkler bu arada beğendiğine sevindim

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...