13 Şubat 2013

Mim

Eylül beni mimlemiş. Bana da cevaplamak kaldı. Sorular ve cevaplarım işte böyle:

1) Nasıl kitap okuyorsunuz?

Çoğunlukla böyle okuyorum. Bunun kanepe versiyonu daha sıklıkla ama kitabın tepemde durmasını seviyorum. Öyle hanım hanımcık oturarak okuyamıyorum nedense:)



2) En son aldığınız kitap hangisi ?

En son toplu halde kitaplar almıştım. 10 kadar filandı sanırım. İçlerinde Grinin Elli Tonu serisi, İskender, Kış Bahçesi gibi popüler kitaplar vardı... 

3) Muhakkak okunmalı dediğiniz , sizi çok etkileyen bir kitap var mı? varsa adı nedir?

1984,  Bir Ekonomik Tetikçinin İtirafları mutlaka okunmalı dediklerimden. Osho nun kitapları ve Siddhartha da beni çok etkileyen kitaplardan oldu yakın zamanda.

4) Çok merak edip de dayanamayıp sonuna baktığınız bir kitap var mı?

Çok eskiden bakmıştım ve bütün hevesim kaçmıştı bu yüzden artık hiç bakmıyorum kitap sonuna ne kadar meraklansam da...

Bu mim için Eylül e teşekkür ediyorum. 
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...