7 Şubat 2013

Kozmetik Alışverişim # 17 / Gratis, Flormar, Yves Rocher

Bu alışverişi yapalı bir kaç gün oldu aslında ama yazamadım. Bir bakımdan iyi oldu bir kaçını deneme şansım oldu kısa kısa ilk izlenimlerimi de yazmış olacağım böylece...



1) Essence Gel Look Top Coat: Aslında beğendiğim Rimmel in top coat ı bitmişti. Ben de Essence inkini aldım. XXL parlaklık verdiğini iddia ediyor. Parlaklık konusunda sorun yok aslında ama fırçasını beğenmedim bir de çok kalın sürülüyor sanırım şu jel görünümü vermek için böyle tasarlamışlar. Zira ürünü fırçaya az aldığınızda fırça izi oluyor. Tekrar Rimmel e döneceğim büyük ihtimal. Fiyatı: 5.99 TL idi yanlış hatırlamıyorsam.

2) Yves Rocher Işıltı Veren Tazeliyici Maske: Yves Rocher e çok büyük istekle gitmiştim ancak fiyatlar artmış gibi geldi. Sadece cilt bakım ürünlerinde 2 ürün alana 1 ürün bedava vardı ki zaten 2 üründe 3. ürünün fiyatı çıkar gibi geldi bana:) Zaten ihtiyacım da yoktu ben de yine yeni yeniden bir maske aldım. Fiyatı: 16.90 TL ama indirimde 10.90 TL ye aldım. Yves Rocher çalışanlarının bir eğitimden geçmesi lazım bence insana dik dik bakmaktan başka pek bir işe yaramıyorlar doğrusu.

3) Cala Aloe Veralı Makyaj Temizleme Mendili: İçinde 30 mendil var ve kokusu çok hoş. Temizlemesi yumuşaklığıyla memnun kaldım. Fiyatı da uygun: 3. 25 TL civarı. Gratislerde satılıyor.

4) Flormar Eye Shading Brush: Far fırçasına ihtiyacım vardı flormarın fırça setini almıştım ancak bu fırça sette yoktu ki iyi ki almışım. Bir kaç kez kullandım son derece yumuşak ve güzel uyguluyor. Ah bir de bu fırçaları yıkadıktan sonra bir süre kıl dökmesi olmasa! Fiyatı: 7.50 TL Yakından bakacak olursak

5) Flormar Kirpik Kıvırıcı: Şu adi kirpik kıvırıcılardan kullanıyordum ama yavaş yavaş shu uemura  ya bir yol çizerken bu kirpik kıvırıcıyı aldım:) Kirpik konusunda biraz takıntılıyım. Kirpiklerim kısa ve seyrek olduğu için nerede kirpikle ilgili bir şeyler görsem bir heves alıyorum. Ancak bu kirpik kıvırıcıyı deli gibi sıkmak gerekiyor tam kıvırmak için sünger kısmı hafif yukarıda duruyor. Bunu bilerek mi yapmışlar zamanla yerine mi oturacak bilemedim ama o adi kirpik kıvırıcılarla daha kolay oluyordu kirpik kıvırmak benim için. Çok az kullandığım için tam bir yorum yapamıyorum ama ilk izlenimim olumsuz. Fiyatı: 4.90 TL

6) Flormar Mini Refill: İsmi böyle geçiyor ama biz bunu travalo diye biliyoruz:) Watsons ta o markadan da satılıyor ancak 29 TL civarı ben de bu mini boyunu aldım çok kullanışlı ve çok şirin tavsiye ederim. Fiyatı: 12. 50 TL

7) Maybelline The Rocket Volum' Express Maskara: Bilgen in meşhur ettiği rimeli aldım ben de. Aslında makeupgeek in tavsiye ettiği Loreal in maskarasını alacaktım ama bu maskara aklımı çeldi. Çok beğendim. Daha önce Max Factor False Lash Effect kullanmış ve beğenmiştim ancak bu ondan daha iyi. Sürümü kolay anında hacim veriyor ve topaklanmıyor. Fiyatı: 20 TL indirimden 15 TL ye aldım Gratis ten

Sevgiler

12 yorum:

  1. güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun hepsi :) travaloyu bilmiyordum valla, ne kadar kullanışlı bir şeymiş. cam parfüm şişesi taşımaya son :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok kullanışlı gerçekten parfüm şişesi taşımamak için günde 1 kez parfüm kullanıyordum bu çok iyi oldu tavsiye ederim.

      Sil
  3. rimelin aynısını bende dün aldım canım. çok güzel kirpikleri belirginleştiriyor.

    http://dygdygdyg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de memnun kaldım. Yeni çıktı zaten..

      Sil
  4. İyi günlerde kullanın:) Rimele ihtiyacım vardı benim de, iyi bir fikir oldu benim için de, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan aldıklarını... :)
    Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok ciciler...:))
    İyi günlerde kullan inşallah..:))
    Çok selam ve sevgilerle...:))

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...