5 Şubat 2013

Karımla Evleniyorum ( Nikah Kağıdı) / Tiyatro

Sezon başındaki çoğu oyuna gidemediğim için artık bütün oyunlara gitmeye çalışıyorum ama yanlış mı yapıyorum acaba diye düşünür oldum bu oyundan sonra. Çünkü bazı oyunlar birbirine o kadar benziyor ki belki benzer oyunu seyretmesem bu oyunu daha çok beğenebilirdim diye düşünmeden edemedim.
Karımla Evleniyorum oyununun ismini sanki bir yerlerden duymuştum ama hatırlayamıyorum. Çok fazla tiyatro oyunu adı kulak aşinalığım oluşmadığı için bu oyuna beklentiyle gittim açıkcası. Evlilik ve komedi bir araya gelince oldukça eğleneceğimi düşünmüştüm. Ama bu beklentilerime hafif kaldı bu oyun açıkcası.
Oyunun hikayesi ise şöyle: Kızları evlenecek olan bir çift resmi işlemler için nikah kağıdını ısrarcı damada vermek zorundadır. Ancak bir türlü bulamazlar ve aslında sinegog a gidip evlenmediklerini kızlarına açıklarlar. Kızları da tekrar evlenmeleri için ısrar eder ancak kadın bu sayede evliliklerini tekrar gözden geçirme işine girer ve evlenmek için düşünmek ister. Bu esnada adamın çabaları başlar ve resmi nikah, evliliğin asıl anlamı, ilişkiler sorgulanmaya başlar...
Dediğim gibi aslında iyi bir temel konu olsa da ben çok keyif alamadım. Yüzeysel işlenmesi, karakterlerin kişiliğini görememek ve hadi bunun komedi olduğunu varsayarsak gülmediğimi düşünürsek pek keyif alamadım. Hemen hemen aynı konuyu işleyen Bu da Benim Karım oyunu evliliği sorgulama ve komedi konusunda daha başarılıydı bence.
Oyunculuklar, dekor güzel olsa da oyunu kurtaramadı maalesef. Fotoğrafta görünen değil ama kızları rolündeki kız önce dekordaki vazoyu geçerken düşürerek kırdı, rol arkadaşına sert bir tokat attı yanlışlıkla ve rolden çıkıp mahcubiyetle güldü ve yine oyun sonunda izleyiciye fırlatması gereken çiçeği arkasına fırlatı:) Bir oyunda dikkatimi çekecek kadar çok hata  yapılması tesadüf mü deneyimsizlik mi bilemiyorum.... 
Çok mu kötü oyun peki? Hayır kesinlikle değil ama vasat diyebilirim. Oyundan bir kaç sahne fikir verecektir.


İyi Seyirler

4 yorum:

  1. Merhaba postla alakasız olsa da mail adresini bulamadım,onun için buraya yazıyorum. Kaş ve kirpik bakım yağının işe yarayıp yaramadığını merak etmiştin.Daha kutu bitmemesine rağmen işe yarıyor.Olumsuz tarafı ise gözü yakması ve kan çanağına çevirmesi. umarım sende de işe yarar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmayıp yazdığın için çok tşkler:) İşe yaramasına sevindim ancak gözü yakması şaşırttı beni kirpik için üretilen bir ürünün gözü tahriş etmesi pek mantıklı olmamış:( Ama denemek lazım:) Mail adresim: oylesinebiri66@yahoo.com bu arada

      Sil
  2. Geçen sezonun oyunu oradan aklında kalmıştır :) Ben geçen sezon izlemiştim, bu sezon sadece Bir Garip Orhan Veli turnesine gittim. Çok sevgili My Bilet sitesi erteledim 4 bileti yaktığı için sinir oldum gitmiyorum artık..
    Beni de pek sarmamıştı bu oyun. Eğlenceli gibi ama çok ciddi bir konusu olmadığı için, ee nereye bağlayacaklar derken oyun bitiyor.. Gökhan Bey'i çok beğenirim, o sahnede dursa bile izlemeye giderim..
    Kızları rolündeki oyuncu, bu sezon başlamadan evvel, çok küçük yaştaki kızını kaybetti.. Hatta bir çocuk oyununu kızına adadılar, dayanabileceğimi bilsem gidip görmek istiyordum, ama çok üzdü bu haber beni :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geçen sezondandı. Mybilet durumu kötü olmuş ama bence bundan dolayı vazgeçme derim ben:)
      Gökhan Doğan ın oyunculuğu hakikaten çok canlı ve izlenesiydi. Ben ilk defa izledim kendisini.
      Kızları rolünde olan bu koyduğum fotoğraflardaki kadın değil başka bir oyuncu vardı:Elif İşcan. Sanırım değiştirmişler söylediğin sebeplerden.. O yüzden gidebilirsin belki..
      Üzüldüm ben de Allah rahmet eylesin..

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...