21 Şubat 2013

Cettua Burun Bandı

Burun bandı kullanmaya Watsons burun bantlarıyla başladım aslında ve şurada yazmıştım. Ancak artık etki etmemeye başladı. Ben de bu sefer Cettua nınkileri denemek istedim. Bakalım nasılmış?


Siyah noktalara ve kirlere karşı olan bu ürün gözenekleri de küçülttüğünü iddia ediyor.



İçinden bu şekilde ayrı ayrı paketlenmiş 6 tane burun bandı çıkıyor. Kullanımı ise şöyle:


Bu burun bantları Watsons tan sonra kullandığım ilk burun bandı olduğu için ikisini karşılaştırarak gitmek istiyorum:
1) Watsons burun bantları siyah noktaları almamaya başladı artık. Yani yüzde 80 inini geçirmişti siyah noktaların ancak küçük gözeneklere etki etmiyordu. Bu ürün ise Watsons un çıkarmadığı  siyah noktaları çıkardı. Kötü bir görüntü olacağını düşündüğüm için kirli bandı buraya koymuyorum. 
Watsons ı uzun süredir ve düzenli bir şekilde kullandığımı düşünürsek bu ürünün siyah noktaları hala çıkarması iyi iş çıkardığını gösteriyor.

2) Cettua nın bantları şekil itibariyle daha kullanışlı. Kıvrımlı olduğu için burun kenarlarına daha rahat giriyor.

3) Cettua nın bandı Watsons tan daha ince ve daha iyi buruna oturuyor ve rahatsız etmiyor. Watsons ın bandı daha kalın kalıyor ona göre..

4) Watsons ı buruna yapıştırmak için baya ıslatmak gerekiyor en ufak yer nemli kalsa yapışmıyor kolay kolay. Cettua nın yapışkanlığı daha iyi bu bakımdan. Ancak tabi ki can acıtacak tahriş edecek kadar değil.

5) İkisinin de kendine has bir kokusu var. Aslında ikisinin kokusu da çok rahatsız edici değil ama Watsons un kokusu daha yoğun.

6) Watsons ın bantları 10 tanesi 5.99 TL Cettua nın 6 tanesini 2.25 TL ye almıştım indirimden

Kısacası ben bu ürünü Watsons burun bantlarına tercih ediyorum bu sıralar:) Gratis te satılıyor.
Sevgiler

4 yorum:

  1. Bende zaman zaman kullanıyorum etki ediyor gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. Deniyeciğim tşkler bilgili anlatım için :)

    YanıtlaSil
  3. ALdım, deneyeceğim :D

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...