25 Ocak 2013

Çekiliş Sonucu # 6

6. çekilişim de sonuçlanmış bulunuyor. Kitap hediye etmeyi çok sevdiğimden kazanamayan misafirlerime yeni çekilişlerin olacağını bildirmekten mutluluk duyarım.Mavi Elbiseli Şeytan ve Zaman Gezginleri kitaplarım yine bir şanslı izleyicime gidecek... Toplam 137 çekiliş hakkı vardı ve yine random.org la kazananı belirledim.Kazananın sıra numarasını ve listedeki ismini her zaman olduğu gibi hemen aşağıya kopyalıyorum ki yanlış anlaşılmalar olmasın. 






Kazanan arkadaşıma hemen mail atıyorum ve en kısa zamanda hediyelerini gönderiyorum. 
Sevgiler

5 yorum:

  1. kazananı kutluyorum... keyıfle okusun kıtaplarını...

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler ve keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  3. tebrıkler darısı basımıza artık

    YanıtlaSil
  4. yaa çok sevindim :)) sonunda kazanabildim ve okumayı çok seven biri olarak böyle bir hediye için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap sever birine gitmesine sevindim. Tekrar tebrikler

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...