29 Aralık 2012

Golden Rose Jolly Jewel Ojelerim

Resmen peşinden koştuğum en sonunda kavuştuğum Golden Rose Jolly Jewel koleksiyonu ojelerime kavuştum. Bu itibarla almak isteyenlere fikir olması açısından bende olanları tırnaklarımda göstermek istedim çünkü bazıları şişedeki gibi durmuyor. Önce toplu resim...

 Koleksiyonda toplam 17 renk var bunlar benim en sevdiğim 10 renk 





 101 Numara
Bu oje gerçekten çok güzel. Özellikle siyah üzerine sürdüm ki içindeki pırıltılar daha çok belli olsun. Ancak bir kaç kat sürmeye gelmeyecek çünkü birikme yapıyor. Ben burada 1.5 kat sürdüm desem olur:) Flakey oje arayanlar için iyi bir seçenek




102 Numara
Yine siyah üzerine sürmüştüm ama güzel durmadı bir kaç kat sürünce daha güzel görünüyor. Oldukça parlak ve simli. Ama simler çok yoğun o yüzden çok ince katlar halinde sürmek lazım.




103 Numara
İki kat uyguladım burada ve gördüğünüz gibi oldukça güzel bir rengi var. Yine aynı renkte ojenin üzerine de uygulanabilir. Simleri çok büyük olmadığından kolay sürülüyor ve pütür pütür kalmıyor tırnakta.




105 Numara
Bu ojeyi tırnağı kapatacak kadar uyguladığımda alttaki simler soluklaşıyor ve kalın hoş olmayan bir görüntü çıkıyor. Yine aynı renkte ojenin üstüne tek kat uyguladım ve bence böyle daha hoş oldu. Yeşil ve morun uyumu güzel düşünülmüş.




106 Numara
Gerçekten koleksiyonun en güzellerinden biri. İçinde sarı, yeşil, mor simler var. Yine siyah ojenin üstüne tek kat uyguladım ve evet böyle görünüyor tek katta. Yani oldukça yoğun simleri var.




108 Numara
Bu oje aslında şişede daha hoş görünüyor. Yoğunluğu olmayan kırmızı bir ojenin içinde büyüklü küçüklü simler olduğu için bir kaç katta o simlerin albenisi kaybolabiliyor. O yüzden ben yine aynı renkte bir ojenin üstüne uyguladım. Yılbaşı ojesi tam:)




113 Numara
Bir gün sonra çektiğim için uçlarında hafif çıkmalar oldu ancak oldukça zarif duruyor. Yine aynı tonda renk ojenin üstüne tek kat uyguladım ancak iki üç kat uygulanabilir tabi...




114 Numara
Bu da 106 ya çok benziyor ama bunda uzun simlerden de var. Siyahın üzerine tek kat uyguladım bunu da...




115 Numara
En popüler renklerinden biri. Beyaz ojenin üstüne tek kat uyguladım. Aksi takdirde zemin biraz gri görünüyor bu ojede. Oldukça eğlenceli şeker bir oje bu da.





117 Numara
Bu da aldığımda tek kalmıştı. Görmemiştim ama satış danışmanı önerdi ve ben de aldım. İyi ki almışım güzel bir renk.


Genel olarak ojeleri beğendim ancak bence ojelerin üzerlerine sürmek için daha uygun hepsi. Yoksa hem çok kalın duruyor hem de simler o kadar güzel gözükmüyor. Tırnaktan çıkarmayı pek tabi ki folyo yardımıyla yapmak lazım yoksa çok zor oluyor:) Üstüne de tabi ki top coat geçilmesi lazım. 
İşte yeni jolly lerim bunlardı. En çok 101 numarayı beğendim. Ya siz? Beğendiklerinizi Golden Rose dan 6.25 TL ye , Buycosmo dan 5.62 TL gibi fiyatlarla alabilirsiniz.
Sevgiler














6 yorum:

  1. ıcınde pullu olanlar cok hoş ozellıkle ılk ıkısı harıka yogun sımlı karısık olanları begenmıyorum ama pulllar gonlumu fethettı..
    gule gule kullan ..
    baya bir uzun surdu glmesı sanda :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy bayıldım bunlara... 114 numara özelikle. Yalnız bir şey sormak istiyorum canım. Beyaz'ın üzerine mi sürdün orada? Imm, bir de bunları silerken zor olmuyor mu? Bende simli ojeleri seviyorum ama çıkarırken işkence oluyorlar bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım beyazın üzerine tek kat sürdüm. Sadece onu sürünce açık gri bir zemin oluyor sevmedim öyle. Folyoyla kolay çıkıyorlar canım öyle deneyebilirsin

      Sil
    2. Ayy harika o zaman. Hemen alınacak listeme yazdım tatlım. Sayende kitap dışı kozmetiğe yönelteceksin beni. :)) Folyo ile çıkma kısmını pek anlayamadım desem canım.

      Sil
    3. canım kısaca yazayım o zaman. küçük pamuk parçalarını az miktarda asetonlayıp tırnağının üstüne koyuyorsun parmağının ucunu aliminyum folyoyla kaplıyorsun bir kaç dakika beklettiğinde sıyırıp çıkarıyorsun tek hamleyle:)

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...