14 Kasım 2012

Müjdemi İsterim:) - Golden Rose Jolly Jewels / Oje

Son yazımda Golden Rose un yeni koleksiyonundan bahsetmiştim (TIK) ve Golden Rose yetkilisinin cevabını... Biraz önce tekrar bana ulaştılar ve artık Türkiye de satışa sunulacağını söylediler:) Satışa çıkması için bugün yazı ulaşmış kendilerine o yüzden şu anda herhangi bir yerde satışta değil ama en yakın zamanda  Golden Rose dağıtım noktalarında olur sanırım.Fiyatlar da 6.25 TL olarak belirlenmiş. Eh ne diyelim en kısa zamanda  almak ümidiyle... 


2 yorum:

  1. Harikaaaaaaaaaaaaaa <3 Çok çok sevindim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de:)) Bütün koleksiyonu almayı düşünüyorum şimdiden.

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...