20 Kasım 2012

Kasım da Bitirdiklerim / Kozmetik

Baktım da diğer iki bitirdiklerim yazısını tesadüfen hep ayın 20 sinde yazmışım. Bundan sonra da böyle olsun istedim. Her ayın 20 sinde bitirdiklerim yazısıyla buralarda olacağım:)
Bu ay bir hayli ürün bitirdim. Bunda da cilt ürünlerini aksatmadan kullanmamın faydası oldu. Özellikle Ayşenur Yazıcı yla görüşmemden sonra her sabah ve akşam cilde bakım yapmanın faydası kafama çakıldı:) " Cilt düzenli bakıldığında asla ihanet etmez" demişti kendisi. Üşengeç zamanlarımda bu sözü hatırlıyorum. Ha Ayşenur Yazıcı yazımı okumayanlar buraya tıklayabilir. Şimdi gelelim bitirdiklerime...


1) Gülşah Aseton : Özellikle bu rengin kokusu beni rahatsız etmiyor. Güzel de çıkarıyor. E ucuz da. Bir daha alırım. 

2) Kipa My Beauty Aseton: Şimdiye kadar kullandığım en iyi çıkaran aseton bu. Kırmızı ojeleri bile dağıtmadan çıkarıyor. Bir daha kesinlikle alırım. Bu ay iki kutu aseton bitirmedim. Gülşah olanı yeni aldığım aseton sebiline koydum ama yan durunca akıtmış hepsini. Manikür araçlarım mahvoldu:(

3)Flormar Clean Care Aleo Veralı Maske: Maskeyi sür soy yıka. Öf çok sıkıldım bu maskeden bitsin diye sık sık kullandım ama bir faydasını görmedim. Bir daha almam. Yazısı burada.

4) Watsons Deep Cleansing Burun Bantları : İlk defa burun bantlarından kullandım. Banyodan sonra bunu ıslak burnuma yapıştırıp 15 dk bekledim sonra tonikledim. Baya gözle görülür bir azalma oldu siyah noktalarımda. Yenisini aldım.

5) Flormar Optical Whitener Tırnak Beyazlatıcı Oje: Çok oje sürmek tırnakları sarartıyor. Ben sararmadan önce oje altına kullanmaya başlamama rağmen hiç bir etkisi olmadı. Çok koyulaştı ve bitmek üzere zaten atıyorum. Bir daha almam.

6) Arko Elmalı Lip Balm: Bu bir promosyon üründü ama bozulmuş atıyorum. Lip balm tüketebilen bir insan değilim:)

7) Beauty Formulas 60 second Heat & Cleanse Clay Mask: İçinde 3 tane tüp gibi birşey var. Yüzünüze sürüp 1 dk masaj yapıp yıkıyorsunuz. Yüzle temas ettiği an ısınmaya başlıyor baya. Yüzü oldukça güzel temizliyor ve pratik. Ama ısınma hissini sevmediğimden ve çok yağlı bir cildim olmadığından almam.

8) İnci Pamuk Diskleri: Aslında bu pamuklar tam bitmedi. Pamuk kutularımda ikisi de yarı yarıya bitti. Ama bu markadan memnun kalmadım. Almam bir daha.

9) İpek Pamuk Diskleri: Dikişli filan güzel hemen dağılmıyor. Alabilirim.

10 ) İvory Islak Mendiller: Makyaj yaparken elimi yada bulaşan yerleri temizlemek için kullandım bitti. Adi madi ama çok güzel temizliyor.

11) Avon Foot Work Ayak Bakım Kremi: Çok uzun zaman oldu bunu alalı. Kullan kullan çoğalan bir ürün. Acayip bereketli çünkü kremin yapısı çok yoğun. Ama ayaktaki çatlaklara bir etkisi yok sadece nemlendiriyor. Bir daha almam.



 1) Deep Clean Arındırıcı Tonik: İçinde alkol var ve yüzümü yakıyor kısım kısım. Bir daha almam. Yazısı burada.

2) Deep Clean Yüz Temizleme Jeli: Hafif kurutsa da iyi temizliyor cildi. Ancak başka ürünler denemek istiyorum. Bir daha almam zorda kalmazsam. Yazısı burada.

3) Diadermine Çift Bazlı Göz Makyajı Temizleme Sıvısı: Çift bazlı bir ürüne göre bile acayip yağ bırakıyor gözde. Ama iyi temizliyor. Ben yine de bir daha almam. Yazısı burada.

4) Diadermine Karma Ciltler İçin Nemlendirici: Cilt hemen emmiyor. Çok da kullandım bir faydasını göremedim. Bıktım başka ürünler denemek istiyorum. Bir daha almam. Yazısı burada

5) Gliss Yaban Gülü Şampuan: Saçımı yağlandırdı. Çok kötü geldi saçlarıma hiç temizlemiyor. Ama kuru saç derilerine ve saçlara iyi gelebilir. Bir daha almam. Yazısı burada.



1) Flormar Makyaj Temizleme Mendilleri : İki tanesi 5 lira diye almıştım ama keşke almasaydım. Sepsert kupkuru bir mendil. Resmen yüzümü acıttı silerken. Bir daha almam.

2) Dalan D'olive El Kremi: Kokusu, emilmesi, nemlendirmesi, yağlı bir his bırakmaması, hayvanlar üzerinde test edilmemesi muhteşem özelliklerinden. Çok beğeniyorum hep alırım.

3) Loccitane Créme Mains: Vanilya kutudan çıkmıştı. Çok hoş parfüm gibi hafif bir kokusu var. Losyon gibi daha çok hemen emiliyor bu el kremi. Beğendim. Alabilirim.

4) Oriflame Beauty Pudra: İşte tebeşir tozu bir pudra. İster nemlendirici üstüne ister fondöten üstüne nasıl uygularsanız uygulayın asla istenilen sonucu vermiyor. Çok kalın bir yapısı var resmen kalıp gibi duruyor. Ciltle uyum sağlamıyor. Gün içinde de makyajı sabitlemekten çok uzak oraya buraya bulaşıyor. Ancak bu kadarını bitirmeye dayanabildim. Atıyorum. Asla almam.

5) Betty Boop Oje Çıkarıcı Mendil: Vanilya kutudan çıkmıştı. Çok ince yağlı mendiller düşünün ve ojenin o sunu çıkarmıyor. Benimki mi bozuktu bunlar böyle mi anlayamadım. Çünkü hiç çıkarmıyor. Tabi ki almam



1) Flormar Parfüm Sample ları: Hiç biri kalıcı değil bu parfümlerin. Ama en çok Soul olanı beğendim. Almam.

2) Yves Rocher Zero Default Nemlendirici: Parlamayı önleyen ürünlerden bu kremler bunlar. Bayağı da kullandım görüldüğü gibi. İnanılmaz emiliyor ve kremi sürdükten sonra yüzünüze hiç nemlendirici yokmuş gibi oluyor. Parlamayı da sıfıra indiriyor. Kokusu bitki kokusu gibi ferah. Ancak yağlı ciltlere öneririm. Zira bana nemlendirmesi az geldi biraz ama alınabilir.

3) Yves Rocher Inositol Nemlendirici Krem: Yaşlılık karşıtı bu ürün den de vermişler e kullandım ben de. Çok az kullandığım için bir yorum yapamam ama ferahlatıyor cildi.

4) Kenzo ve Givenchy Parfüm Tester ları: Madly Kenzo yeni çıkmış zaten onu daha çok beğendim. Bunlar vanilya kutudan çıktı.

5) Roc Complete Lift Nemlendirici: Yüzüme ilk sürünce kızarıklık yaptı. Sevmedim. 

6) Loreal Casting Creme Saç Kremleri: Yine saçımı boyadığım için 2 kutu boyayla bunlar da onların güzellikleri. 3-4 yıkama gidiyor her biri. Çok beğeniyorum.

Eveet bitirdiklerim bunlardı. Sormak istedikleriniz olursa buralardayım
Sevgiler

7 yorum:

  1. Ne guzel cilt urunleri bitirmissin.bendeki tembellik geçse de bitirsem ah ah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah akşam cildini temizlersen bitiyor valla hepsi:)

      Sil
  2. makyaj teMızleme mendılını bende kullan flormarın gayette guzel cıkarıyor gımsada şuan fıyatı 2 tL yalnız gozume fazla bastırdıgımda tahrıs oluyor basdırmamak ve uzerınden fazla geçmemek lazıM dalan kremı bende aldım bakaLım nasıL etkı gosterıcek benım eller ıyıce kurudu care etmıyor kremler bulaşık yıkaya yıkaya kımyasını bozdum sımdi eldivenle yıkıyoruM ...
    hehe benımde cabuk bıten urunlerım yuz yıkama jeli deodorant falan tek tuk bereketlı benım urunlEr Ya oyuzden el kremı vucut losyonunu mınık boy alıyorumkı hemen bıtsın dıye artk ole yabıyorum :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben biraz flormarı nkini kuru buldum bir daha alacağımı sanmam. dalan şahane bir krem mutlaka memnun kalırsın.
      o vücut losyonları zaten damacanayla iyi yapıyorsun küçük almakla böylece çok ürün deneme fırsatı oluyor

      Sil
    2. aynen oYle yoksa bıtmıyoRlarツ...ama şu gratisde vanılya chesscake bır krem var kokusu muthiş boyu buyuk pahaLıydı almadm birde Şunu farkeTTim su gibi olanların kokusu kalıcı olumuyor ama koyu kıvaMlı olanlar daha yumuşak ertesı gune daha kalıcı kokuyor hemDe,..

      Sil
    3. Gratis yok yaşadığı şehirde maalesef. Bi açılsa diye bekliyorum:)

      Sil
  3. açılır meraklanma olanlarla ıdare edmeye devam et sende kıs :D

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...