28 Ekim 2012

Maybelline Liner Express Eyeliner / Kozmetik

Hayatımda hiç sıvı, jel eyeliner kullanmamamıştım daha doğrusu denemiştim ancak zor gelmişti. Hep göz kalemlerini tercih ettim uygulaması kolay ve artık sürmeye çok alıştığım için. Ancak bu eyeliner hakkında yazılanları okuyunca denemek istedim belki bu sefer becerebilirim güzel sürmeyi diye. Çünkü hiç eyeliner kullanmayanlar bile kullanım kolaylığı ve düzgün sürme bakımından memnun kalmışlardı. Ben de Boyner den aldım bu sefer çünkü 14.75 TL gibi güzel bir fiyattaydı indirim varmış. Normalde 20 küsur. Fiyatından da öte performansımdan memnun kaldım bu kalemle:) Daha ilk sürüşümde muhteşem bir çizgi yapabildim ve resmen bakışlarım değişti. İşte eyeliner büyüsü bu olsa gerek dedim. Bir bakalım neye benziyor kendisi..



  • Çok güzel bir fırçası var ne sert ne de sürerken eğrilecek kadar yumuşak
  • Çok kolay uygulanıyor
  • İlk sürüşte rengi hemen kendini belli ediyor
  • Sürerken hata yaparsanız hemen kurumadan kolayca düzeltilebiliyor
  • Bütün gün gözde kalmasına rağmen temizlerken kolayca çıkıyor. 
  • Ucu çok az boya aldığı için bir göze çekmek için iki kere boyasına daldırmak gerekiyor fırçayı hatta bazen boya gelsin diye kapatıp sallamak
Kısacası ben çok beğendim. Eyeliner alışkanlığı olmayanlar için denenmesi gereken bir ürün bence. Makyajı bambaşka yapıyor eyeliner gerçekten:)
Sevgiler

2 yorum:

  1. hımmm, bende geçen Lorealin Lash Archmıtect 4D li afilli bi ismi olana rimel aldım..Senin bu görseldeki lınerede bakmıştım ama flormarın kalemini almayı tercih ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda bunu da almalısın bence Flormar göz kalemlerim bitince tekrar almayacağım sanırım:)

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...