29 Ekim 2012

Maybelline Affinitone Fondöten / Kozmetik

Uzun zamandır kullandığım bir föndöten Maybelline. Yüzümde kapatılması gereken derin izler, lekeler bulunmadığından daha doğal duran ancak makyajı güzel gösteren bir zemin ihtiyacım için fondöten kullanmayı seviyorum. Bu da memnun kaldığım bir fondöten oldu. Rengi 16 Vanilla Rose ama benim tonumdan 1 ya da 2 ton koyu almışım satış danışmanımın muhteşem (!) yönlendirmesi sayesinde. Yine de çok abes durmuyor çünkü ciltle bütünleşen doğal duran hafif bir fondöten. 


Çevirmeli kapaklı bir ambalajı var ve sertçe bir tüpü var. Kapağını beğenmiyorum doğrusu fondötenle uğraşırken mutlaka leke oluyor daha pratik bir kapak olabilirdi çevirmeli yerine. Ambalajın dışı şefaf gibi görünse de ne kadar kaldığını bilemiyorsunuz

Fondöten sürmeden önceki hal. 

 Ve sürdükten sonra kapatıcılığı bu şekilde. Kapatıcılığı orta düzeyde görüldüğü gibi ve yüzde kalıp gibi durmuyor.

  • Oldukça sıvı bir yapısı olduğu için orantılı bir şekilde dağıtılması kolay oluyor hatta biraz fazla uygulasanız da çok abartılı bir görünüşü olmuyor. Ancak Beauty Blender la uygularsanız son derece doğal, pürüzsüz görünüyor.
  • Pudrayla sabitleseniz de gün içinde telefona filan bulaşabiliyor.
  • Karma bir cilde sahip olmama rağmen parlama yapmıyor. Cilt tarafından emildikçe ilk sürdüğünüzden daha doğal bir görünüme kavuşuyor.
  • Sivilcelenme, alerji, yağlanma vs yapmadı.
  • Gözyaşı ya da az terlemeyle az da olsa akabiliyor.
Doğal duran, ciltte ağırlık yapmayan, günlük kullanılabilecek kadar ağır bir kapatıcılığı olmayan bir fondöten arayanlara önerebileceğim bir fondöten. Fiyatı: 18 TL
Sevgiler

4 yorum:

  1. rimmel match perfection fondöteni deneyebilirsin burda maybellinenın tüpünden şikayet etmişsin önerdiğim fondöten pompalı cam şişede kapatıcılığı orta günlük kullanılabilecek güzel bi fondöten bu ay watsonsta 31 ekime kadar %25 indirim var 14.99 TL

    YanıtlaSil
  2. ben bu fondotene gerçekten bayılmıştım :). zaten ürün almaya yeni yeni başladım. ve ilk aldıgım fondotenden memnun kaldıgım için çok mutlu olmuştum. dediğin gibi mükemmel değil. ama koyu ya da açık renk de alsan ciltle muhteşem bütünleşiyor. ben şuan cam şişe olanını kullanıyorum bu fondotenin. yanlıslıkla 1 ton koyu almısım. ama sürdükten sonra farkettim bembeyaz olan yüzüm hala bembeyazdı. cam şişede olanın kapatıcılığı daha iyi gibi ayrıca :) ve süngerle bile uygulanabiliyor gayet güzel benim gibi fırça özürlüler için.

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...