29 Ağustos 2012

Sümeyra nın Çekilişinden Kazandıklarım:)

Evet evet ben de o  her blogçunun kendine has tarzını yansıttı çekilişlere katılmaya bayılıyorum. Vee onlardan birini kazandım, bugün de elime ulaştı Sümeyra nın English Home dan bana özel:) seçtiği hediyeleri. Bayıldım tabi ki...Teşekkür ederim hediyeler için tekrar:)
İçeriği:
1 adet spiralli, çizgili not defteri,
1 adet fhrist,
6 adet zarf ve 6 adet tebrik kartı,
1 adet kurşun kalem,1 adet magnetli notluk
Hepsi çok kullanışlı hatta kutusu bile çok işime yaradı not defterlerimi koymak için. İşte bu: 



11 yorum:

  1. Çok şirin.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın. Benimde gözüm kalmıştı pembiş pembiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler şans yüzüme güldü bu kez:)

      Sil
  3. Çok güzeller, English Home ürünlerine bayılıyorum zaten.
    Güle güle kullan, darısı hiç çekiliş kazanmayan arkadaşların başına:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de katılmıştım çekilişe, çıkmayınca gittim kendime aldım :D
    Güle güle kullan :) O tebrik kartları ve zarflar etkinlikler için çok ideal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hangi deseni aldın:)
      Evet tebrik kartları için ben de aynı şeyi düşündüm

      Sil
  5. Güle güle kullan, bakalım bize ne zaman bişeyler çıkacak :D

    YanıtlaSil
  6. Bloğuna bakmak için girdim, ahh nasıl mutlu oldum bu postu görünce, çok çok garip bir duyguymuş acaip sevindim, musmutlu günlerde kullan inşAllahh...

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...