23 Ağustos 2012

Okuyacağım Kitaplardan Kulem:)

Euphoric, blogunda bazı kitaplarını göstermişti ben de hepsini göster hepsinii diye şımarınca baktı olmayacak kitaplarının resimlerini koydu kendisi sağolsun ama hepsi fotoğrafa sığmayınca okuyacağı kitapları kule haline getirip öyle paylaştı bizimle. İşte böylece bir etkinlik doğdu ve bloggerlar okuyacakları kitapların kulelerini bizimle paylaşmaya devam ediyor. Şimdi de benim kulem geliyor:) Bunları bitirmeden yeni aldığım kitaplara geçemiyorum o yüzden bir an önce okuyacağım umarım:)



17 yorum:

  1. çok güzel :) bir an önce eritmeniz dileği ile keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  2. Daha çok tarih ağırlıklı.

    YanıtlaSil
  3. Çılgın Türklerden oldukça memnun kalacaksın canım.Birde Turgut Özakman'ın kitabı 5 seriden oluşuyor. Diğer kitaplarında zaman zaman sıkılmıştım ama herkesin okumasını tavsiye ederim.Hele ki Nutuk'u okumayan kimse kalmasın. Ben geniş kapsamlısını arıyorum.Elimde birden fazla var ama önerin varsa memnun olurum canım.Tez zamanda listeyi bitirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çılgın Türkler i bir türlü okumak gelmedi içimden. Nedense hep sıkıcı olduğunu düşünüyordum ama bu yorumları gördükçe heveslenmeye başladım. Nutuk tan önce okumayı düşünüyorum ki daha iyi anlıyayım bazı şeyleri. Diğer 5 kitabını da biliyorum en son Kıbrıs la ilgili çıktı sanırım ama dur bakalım ilkini bitireyim belki onları da okurum:) Teşekkür ederim yorum için

      Sil
    2. Bu arada çok ayıp ama ben ilk kez Nutuk u okuyacağım o yüzden geniş kapsamlısı hakkında da bilgim yok maalesef. Ama duyar görürsem söylerim sana da:)

      Sil
    3. Ben daha önce okuduğunu düşünmüştüm canım . :( Şunu söyleye bilirim Çılgın Türkler için; kpss gibi ya da ösym gibi sınavlara girecek kişiler için müthiş bir kaynak olacaktır.

      Sil
    4. ay zaten bana da öyle gelmişti o yüzden okuyamadım bu vakte kadar sıkıcıdır diye:)

      Sil
  4. Ucu gözükmüyor mu ne :) kayıp sembol ve şu cılgın Türkler gayet akıcı, hemen giter. Uzun süredir nutuk okumuyorum. dili sadeleştirilmiş değilse vakit alabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ya o kadar çok değil aslında:) Dili sade sanırım şu yeni çıkan kitaplardan biriydi aldığımda. Kayıp sembol eminim iki günde biter Dan Brown seviyorum bir de bu kitabı en beğenilenler arasında.

      Sil
  5. Gördüğüm en güzel kitap kulelerinden, keyifle oku:)

    YanıtlaSil
  6. Senin kitap kulen daha uzunmuş :))
    Hepsi de "sağlam" kitaplardan oluşuyor, çok sevdim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında seninkiler daha çok ama benimki heybetli duruyor kalın oldukları için:)
      Ben de seninkileri sevdim ortam çok romantik:)

      Sil
  7. Ne güzel görünüyorlar,ne güzell :)

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...