9 Ağustos 2012

Kalem, Kağıt,Defter ve Ben

  Kırtasiyeyi oldum olası sevmişimdir. Ama bu aralar yeni şeyler arıyorum satın almak için ama klasik kırtasiye dükkanlarında özellikle defter olarak pek birşey bulamıyordum. Yaratıcı şeyler, kastettiğim. Araştırma yaparken bir siteyle karşılaştım ve çok beğendim gerçekten hepsi birbirinden yaratıcı. Ama İstanbul da dükkanları var sadece, o yüzden bir mail attım başka şehirlere gönderimi var mı diye ve çok hızlı bir şekilde cevap geldi. Evet kargoyla yollayabiliyorlarmış bir de fiyat listesi istedim onu da hemen gönderdiler. Bu ilgilerine daha da bayıldım. Şimdi kağıthane ye ait bir kaç ürün göstermek istiyorum belki siz de severdiniz. Ha bu arada kağıthane nin dediği gibi : " Burada hiçbir şeye gereksiniminiz yok ama gördüğünüzde hepsini almak isteyeceksiniz"

11 TL
18 TL
8 TL
8 TL

Aslında bunlardan daha da çok şey sevdiğim şeyler var ama siteden fotoğraflar kopyalanmıyor o yüzden bunlar netten bulduğum şeyler. Bence kendiniz bir gözatın kağıthaneye.

21 yorum:

  1. Siteye bayıldım. Başta da dedikleri gibi hepsini almak istiyor insan.Her güne bir niyet kutusunun fiyatı nedir? Bir bilgin var mı? :)

    YanıtlaSil
  2. Bu dükkanı bir blogta duymuştum ama bu kadar cici şeyler sattıklarından haberim yoktu:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller. Bayılırım kırtasiye alışverişine. :D

    *Seni mimlemiştim eğer cevaplamak istersen. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Mim i nerden görebiliyorum ki:)

      Sil
    2. Bloğumdaki son postuma bak. Orada sorular var. Sende bloğunda o soruları cevaplayıp bir kişiyi mimlersen döngüyü devam ettirmiş oluyorsun. :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim beni mimlediğin için canım ama ben mim işini pek beceremiyorum. en iyisi mi anladığım konularda yazayım:)

      Sil
  4. istanbulda dükkanları neredeymiş acaba biliyor musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nişantaşı, karaköy, galata da varmış ama verdiğim linklerden bakabilirsiniz tam adresine

      Sil
  5. Kağıthane'nin Fransız Geçidi'ndeki şubesine gitmiştim ben. Ufak ama çok güzel ürünlerin olduğu bir dükkan.
    Şayet bakmak istersen:
    http://moonlightcat13.blogspot.com/2012/07/beyoglu-kepce-biz-kazan.html
    Sevgiler^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa görmemiştim. çok güzel bir alışveriş olmuş. oraya da yorumladım:) güle güle kullanın hepsini

      Sil
    2. Çok teşekkürler:)
      Sevgiler.

      Sil
  6. Siteye bayıldım .Teşekkürler arkadaşım sayende yeni bir yer keşfettik

    YanıtlaSil
  7. site harikaymış bende çok severim =) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet harika şeyler var ancak daha uygun fiyatlı bir site bulma amacındayım:)

      Sil
  8. kısa ve net facebbok sayfasında detaylı bir videosu var bende daha önceleri youtube'den bloğuma yüklemiştim.

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...