16 Ağustos 2012

Kitaplaşma Etkinliği Hediyelerim # 2 ve Takas # 1

Sevgili Rüzgar a Doğru nun düzenlediği kitaplaşma etkinliğinde Zeynep in Sandığı ile eşleşmiştim ve bugün kargom geldi.   Rüzgar a doğru Eylül de tekrar bir kitaplaşma etkinliği başlatacak katılmayanlara öneririm.
İşte çok beğendiğim hediyelerim ve güzel notlar...




Sevgili Eda da değiş tokuş yapmak istediği kitapları paylaşmıştı içlerinde ne zamandır aklıma olan kitabı görünce dayanamadım mail attım ve o da benim kitaplarımdan birini beğendi. Ben de onu gönderdim. Bugün ise benim kitabım geldi. Çok mutlu oldum bir nevi kitaplaşma etkinliğimizi oluşturduk kendi aramızda:) İşte gelen kitabım.

Kitaplaşma etkinliği düzenleyenlere hediye gönderip emek verenlere çok teşekkür ederim. Seviyorum sizi bloggerlar:)

16 yorum:

  1. Keyifle okuman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan ve keyifle okumalar canım.John Verdon'un 3. kitabını merakla bekliyorum diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. ben hiç okumamıştım bu yazarı iyi oldu:)

      Sil
    2. Bencede.Bir de Sherlock Holmes seviyorsan, onun tadında da diyebilirim.Hatta yazarın kitapları hakkında blogumda fikirlerimi paylaştım.

      Sil
    3. Evet Sherlock Holmes seviyorum ama yazını okudum. bu ilkinin devamı niteliğinde mi şimdi:( önce ilkini mi okumam lazım ki?

      Sil
    4. Aklından Bir Sayı Tut yazarın ilk romanı canım.İkincisi Gözlerini Sımsıkı Kapat.İkisi de farklı ama 2. kitapta bazı karakterlerden bahsetmiş.Bunlarda ilk kitapta geçenler oluyor.

      Sil
    5. ha tamam o zaman rahat rahat okuyabilirim:) sen de bu birincisini beğenmişsin o zaman tam isabet olmuş saol cnm

      Sil
  3. beğendiğine sevindim
    güle güle okuman dileğiyle

    YanıtlaSil
  4. keyifle okuuuu asıl katıldıgın için ben tesekkur ederim sana ve diğer tüm katılımcılara :)))

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...