11 Ağustos 2012

Çekiliş Sonucu

İki kitap hediye ediyorum ve sahibi belli oldu. Bu ilk çekilişimde beni yalnız bırakmadığınız için hepinize çok teşekkür ederim. Sizinle tanışmak yeni bloggerlar keşfetmek ayrıca harikaydı. Blogta duyurmayı şart koymuştum ama blogunda duyurmayıp sosyal paylaşım sitelerinde paylaşanları da çekilişe aldım. Çekilişi random la yapmak istemedim. İlk katılanlara şans tanımıyordu ve bu şekilde nostaljik yapmak hoşuma gitti. O yüzden gözünüzün önünde çektim çekilişimi buyrun efendim..





Kazanan bana haftasonu mail atıp adresini bildirmesini rica ediyorum. Eğer ulaşamazsam yedek e ulaşacağım. 
İyi Okumalar

8 yorum:

  1. Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum.Keyifle okumalar olsun. :)

    YanıtlaSil
  2. kazanan arkadaş iyi günlerde okusun

    YanıtlaSil
  3. mim yaparmısın ? :) bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim canım ama mim cevaplamıyorum artık

      Sil
  4. kazananı tebrik ederim, keyifle okusun inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. ben de önce izleyicin olup blog şartını görünce katılmaktan vazgeçmiştim.bilseydim katılırdım tüh.yine de izleyicin olduğuma pişman değilim :)duru ve güzel anlatımınla kitap aşkımı yeniden ateşlendirdin desem abartmış olmam.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yeni bir çekiliş daha düzenledim. blogu olmayanlar için de şartlar hazırladım ona katılabilirsin yine

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...