6 Ağustos 2012

İçimde Bir Mutluluk Bir Coşku...Nedendir ki...

Elimde okunması gereken kitaplar var oradan buradan gelmiş ya da aldığım kitaplar. Ama çok bilinçli seçilmemiş kitaplar aslında. Bu kitaplar bittikten sonra ölmeden okunması gereken kitaplar durumu var ya işte onlardan seçtim kendimce, arasına da listelerde olmayan ama mutlaka okunması gerekiyor denilen kitapları yerleştirdim. Zaten o listeyi daha önce vermiştim. Daha elimdeki kitaplar bitmedi ama yeni kitaplar almaya başladım bile. İşte bu hafta aldığım kitaplar...

Od u bir sahaftan aldım 8 TL
Dublörün Dilemması yine sahaftan 10 TL
Dava yı DnR dan 5 TL
Babalar ve Oğullar Migros tan 8 TL
Böyle Buyurdu Zerdüşt DnR dan 6 TL 
          İçlerinde en çok Dublörün Dilemması nı merak ediyorum açıkçası. İlginç bir yazar sanırım. Ama okumama daha var...
                                                                İyi Okumalar Mutlu Günler

21 yorum:

  1. Bende OD u merak ediyorum ama bir türlü elim varmıyor İskender Pala nın kitabını almaya.okursanız yorumunuzu merakla bekliyeceğim.hayırlı günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden Pala yı sıkıcı mı buluyorsunuz. Okuyunca mutlaka yazacağım. İyi okumalar

      Sil
  2. hepsi güzel, dublörün dilemması süper. murat menteş tam bir laf cambazı, insanı fena şaşırtıyor. iyi okumalar, güzel haftalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kelimelerle oynadığını sık sık duydum bakalım nasıl olacak onu okuma serüvenim. Size de keyifli haftalar

      Sil
  3. Aldığınız kitaplar arasında Babalar ve Oğullar ve Böyle Buyurdu Zerdüşt'ü okudum sadece. Diğer seçtiğiniz üç kitap ise benim de okumak istediklerimden. Okudukça yorumlarınızı merakla ve keyifle takip edeceğim.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl buldunuz o kitapları blogunuzda yazdıysanız linkini isterim:)
      Yorumlarınız için çok teşekkürler mutlu oldum:)

      Sil
    2. Böyle Buyurdu Zerdüşt'ü ilk çok seneler önce okumuştum ama tam hazır olmadan okumuşum. Sonra geçen yaz tekrar okudum ancak not aldığım ajandalarımın çoğu kolilerde -taşınma telaşları ama bir türlü gerçekleşemeyen:)- olduğu için ve pc ortamına çoğunu aktarmadığımdan henüz blogumda paylaşamadığım kitaplardan biri.
      Babalar ve Oğullar'ı ise ustaca kaleme alınması ve yazım dilinin akar, kayar gibi olmasından ötürü beğenerek okudum.
      http://moonlightcat13.blogspot.com/2012/05/ask-ve-gurur-babalar-ve-ogullar.html
      Keyifli okumalarınız olsun^-^

      Sil
    3. Evet Böyle Buyurdu Zerdüşt sanırım incelikle okunması gereken bir kitap.
      Babalar ve Oğullar hakkında blogunuzda çok yorum yapmamışsınız ama beğendiğinize sevindim.Teşekkürler görüşleriniz için

      Sil
  4. Babalar ve Oğullar Rus edebiyatının baş yapıtlarından biri.

    YanıtlaSil
  5. DUBLÖRÜN DİLEMMASI MÜTİŞŞŞŞ. ehehe.
    Böyle Buyurdu Zerdüşt'ü bir arkadaşım okuyordu, arada bana da okutuyordu, ağır bir kitap ama.
    O listeye başlamana sevindim. Dublörün Dilemması yorumunu merakla beklemekteyim. ehehe.

    YanıtlaSil
  6. Bende Dublörün Dilemmasını merak ettim. Sanırım ilk tercihiniz o yönden olacak.İlgili postu beklemekteyim.Keyifle okumalar.

    YanıtlaSil
  7. Dublörün Dilemması okunacak kitaplarım arasında bekliyor. Bir türlü sıra gelmedi. Okumaya başladığınız zaman blogda yazarsanız eşlik edebilirim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka haber vereceğim aynı zamanda okumak yorumlamak çok keyifli olur

      Sil
    2. Tamamdır haber bekliyorum =) Dün arkadaşlarla buluştum içlerinden biri Murat Menteş fanatiği çıktı . İki kere okudum her defasında farklı şeyler keşfettim dedi. İçten içe meraklanmaya başladım doğrusu.

      Sil
    3. Murat Menteş hayranları çoğalıyor gün geçtikçe bakalım biz de o kadar sevecek miyiz

      Sil
  8. Ekonomik bir alışveriş olmuş. İyi günlerde oku.

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...