18 Ağustos 2012

Hayalet Sürücü 2 (Ghost Rider 2) / Film

Sonunda Türkiye de çekildi çekilecek derken film vizyona girdi ve ben ancak izleyebildim. 3D olarak sinemalarda gösterime girdi ancak ben sinemada izleme şansını bulamadım. Daha doğrusu artık sinema salonlarında film seyretmek bana eskisi kadar zevk vermiyor nedense. 
Bu tür filmleri pek seyretmem aslında ama hayalet sürücü 1 i çok beğenmiştim açıkcası. Bu yüzden bir de Türkiye de çekilince bazı bölümleri, merakla bekledim. Ancak bu tür seri filmlerde hep karşılaştığım gibi ilk filmden daha iyi değildi ikinci film...
Kahramanımız bu sefer şeytanla anlaşma yapmış bir kadının oğlunu bulmaya çalışıyor. Oğlanı bulması karşılığında da hayalet sürücü istediğini alacak... Filmi anlatmıyorum çünkü ilkinden kötü olsa da izlenesi bir film. Yine alevler saçan kafasıyla zinciriyle kötü ve karizmatik bir kahraman var bu filmde de. 

Kötülere karşı bir kötünün savaşması sanırım daha cazip kılıyor bu filmi. Her ne kadar hep iyilik, dostluk, barış desek de kötüleri seyretmek hoşumuza gidiyor tuhaf bir şekilde. En azından benim için filmlerdeki kötü karakterler daha favorim olmuştur çoğu zaman...
Filmde bazı sahneler Tetikçi 2 : Crank filmini anımsattı bana. Tiz mekaniz sesler eşliğinde hızlı hızlı geçişler... Ben bu tür sahneleri sevemedim açıkcası. Bir de ilk filme göre bilgisayar efekti bolluğu vardı ki bence filmi ergen oğlan filmi durumuna sokuyor bazen. Halbuki o kadar çok mekanda çekim yapılmış ki bu kadar efekte gerek yoktu diye düşünüyorum.
Kapadokya da oldukça fazla sahne vardı. Öyle bir kaç saniye arkadan görüntü şeklinde değil filmin önemli bir kısmı orada çekilmiş diyebilirim. Ancak dikkatle izlediysem de Pamukkale travertenlerinde çekildiği söylenen ve haberlerde çekimleri izlediğim sahneler yoktu. Yani Pamukkale yi hiç göremedim filmde... Gören bilen varsa bana haber ederse sevinirim:)
Birincisini izlemediyseniz önce onu izleyin beğenirseniz ikincisi de tavsiyemdir.
İyi Seyirler

4 yorum:

  1. Birinci filmi beğenmiştim ben, bakalım bunu da izliycem beğenirim her halde :)

    YanıtlaSil
  2. ilkini cok sevmıstık. hala ara ara ızlerız. hatta tv de cıkınca bayıla bayıla izleriz. 2 yi merakla bekliyorum

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...