4 Temmuz 2012

Mim Ne Ola Ki:)

Blog aleminde mimlenme diye bir olay varmış. Arada görüyordum okuyordum sanırım bloggerlar ın birbirini tanıması için güzel bir fırsat zira bazen merak ettiğim blogger lar oluyor ama onları sorguya alır gibi soru sormak istemediğimden yazılarını izlemekle yetiniyorum. Neyse efendim ben de mimlenmişim deeptone aracılığıyla:) Nasıl oluyor bu iş diyenlere kurallar geliyor:)
Soru : Tek kelimeyle ( çok kelime de olabilir bence:) ) beni nasıl tanırsınız?
Bu yazının altına cevabınızı yazın istiyorum sansür uygulanmayacaktır:) 
Bunun dışında da mimlediğim insanlar da kendi bloglarında bu soruyu sorup cevapları toplayıp bir yandan da başka blogları mimleyebilirler...
İşte olay buymuş anladığım kadarıyla:)
Eh ilk mimim vatana millete hayırlı olsun.. Umarım yorum yapmadan geçmezsiniz rezil olmiim:)

Benim mimlediklerim:

21 yorum:

  1. Hemen, hopturibillah, ilk mim yazına ilk yorumun geliyooooor!
    Şey, her şey iyi hoş çok güzel de, deeptone'u tek kelimeyle ya da cümlelerle anlatmamışsın ki? Yani, mimin kendi tarafından yapılması gerekeni yapmamışsın.
    Onun haricinde kusursuz, hayırlı olsun ilk mimin. Nicelerini görmeye! ehehe.

    YanıtlaSil
  2. deep inkini kendi bloguna yazdım zira öyle istemişti. bkz. deeptone blog yorumları:)

    YanıtlaSil
  3. O zaman, "Oldu da bitti maaşallah." diyorum. ehehe.

    YanıtlaSil
  4. senin için "rafine" diyebilirim.
    :)

    ama mim sölediğin gibi bişi diil.
    yani soru sorup rahatsız etme durumu yok.
    anlatırım bi araa.
    :)
    geliriim.
    :)

    YanıtlaSil
  5. soru sorup rahatsız etmeme durumu mim sayesinde çözülüyor demek istedim. anlat yine de beklerim:)

    YanıtlaSil
  6. greta mim yapmaz pek ama bakalım.
    :)
    yanda bişi gördüm.
    yorum yapanların yorum miktarı diye.
    onu nerden aldın.
    öle bi gadget bulamadım ben blogda.
    :)

    YanıtlaSil
  7. yapar belki benim hatrıma. gadget ı mail atayım sana dedim ama mailin yokmuş blogta

    YanıtlaSil
  8. yaz buraya işte.
    :)

    moonrise kingdom ve midnight in parisi de kaçırma.
    :)

    YanıtlaSil
  9. burada izin verilmiyor yazmama hata çıkıyor maalesef

    YanıtlaSil
  10. Bloğun hayırlı olsun Öylesine Biri:):) Evet mimler bloggerlerin biribirini tanıması için harika fırsatlar yaratıyor..Erdi sayesinde geldim bloğuna..Eh mimi yapmışın sen zaten, çözmüşün yani..:):) Güzel yazı ve yorumlarda görüşmek dileğiyle..
    Sevgiyle Kalll :):)

    YanıtlaSil
  11. bak bi de ne dicem..Hani nacizane:):) Şu yorum doğrulamayı kimse kullanmaz ..Yine sen bilirsin :)

    YanıtlaSil
  12. o zaman öylesine bi'yorum bu'da! :)
    ilk mimin hayırlı olsun, daha niceleri olsun^^

    senin için dee "dur daha yeni tanıyorum, daha çok tanıycam" diyorum. oldu o zaman bi'de öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Beyazsayfa aslında geçen yıl Aralık ta açtım blogu ama çok ilgilenememiştim o zamandan beri. aslında çok yeni değil:) sagol tavsiyelerin için yorumları önce kendim okumayı seviyorum ondan heralde hani şu paketi ilk kendim açma hevesim gibi:)
    Kuulumsu Kadın beklerim her zaman tanımaya:) ben de öptüm

    YanıtlaSil
  14. Hımm tamam :):) bi de yorum denetleme kısmı var onuda ilk sen görüyorsun:):) Yok ben değiştircem senin yorum panelini hahahaaa:):) hay Allah..:)

    YanıtlaSil
  15. :)) güldürdün beni tam mayışmışken:)

    YanıtlaSil
  16. çok teşekkür ediyorum ama deeptone doğru bilmiş artık mim yazmıyorum :)
    ama bu değişik bir mimmiş sanırım buradan cevap verebilirim
    seni nasıl tanırım, açıkçası yeni keşfettim seni ama başta tiyatro olmak üzere bir dolu ortak zevkimiz var sanırım bu nedenle tek kelimeyle zevkli demek istiyorum ben :)

    YanıtlaSil
  17. tşk ederim:) merak ettim neden mim sevmiyorsun

    YanıtlaSil
  18. Bizi düşünüp ismimimizi yazdığınız için teşekkürler. Aslında biz de blogumuzda Mim cevaplamıyoruz.
    Sizi tek kelimeyle tanımlarsak kesinlikle kitapsever diyebiliriz.

    YanıtlaSil
  19. Yorum yapcam yapcam yapamadım :)

    Yeni tanımaya başladığım biri olduğundan sanırım kuulumsu kadın'a hak veriyorum

    "seni yeni tanıyorum, daha da tanıycam" :)

    YanıtlaSil
  20. erdi haklısın ne diim:) beklerim her zaman

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...