21 Şubat 2012

Kung Fu Panda / Film

Dram dram derken sonunda bir animasyon filmi izlemeye karar verdim. Imdb nin benim için seçtiği başka bir film daha..Kung Fu Panda..Animasyonu çok severim ama seçerek izlerim. Çünkü bazıları gerçekten aptalca olabiliyor. Bu filmden de çok ümidim yoktu açıkcası ama beni yanılttı.. Çok şirin çok tatlı çok şeker çok bıdıbıdı bir pandanın kung fu hayranlığıyla başlayan film çok güzel bir içindeki gücü keşfet mesajıyla devam ediyor..Çocuklara büyüklere güzel mesajlar veriyor. Ama burası çoğu filmin klasik tarafı. Bu filmde en dikkat çeken şey pandanın mimikleri hareketleri animasyonla yaratılamayacak kadar gerçek görünüyor:) Amerikalılar yapıyor bu anime işini vesselam. Ayrıca panda çok esprili çok komik. Herşeye gülmeyen burun kıvıran ben deniz bu filmi yüzümde bir gülücükle izledim...Neşelenmek umut dolmak eğlenmek isterseniz ailecek ya da sevgilinizle izleyin. Bazı filmler yalnız izlenir bazıları da kalabalık. Bu kalabalık seyredilecek olanlardan.. Ha bu arada ikincisi de varmış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...