29 Şubat 2012

Artist (The Artist)/ Film

Oscar ödüllerinden önce seyrettim bu filmi imdb puanının yüksek olmasını istinaden. Ama yazımı yazmadan oscarları topladı bile:) En iyi film, en iyi erkek oyuncu, en iyi yönetmen, en iyi müzik.. Hatırladıklarım bunlar daha varsa uyarın:) Sessiz film olması dolayısıyla açıkcası ne beklediğimi bilemiyordum. Hatta sıkıcı olduğunu düşünüyordun izlemeyen çoğu insanın düşündüğü gibi. Ama bu film çok nadir bir pırlanta gibi parlıyor diğer filmlerin arasından.. Yeni çekildiğini hiç anlamıyorsunuz eski dönemlerde yaşayan insanların duygusal dünyasını saflığını yansıtıyor. Şu klasik Amerikan bencilliğini, kaba diyalogları içermemesi artı bir değer olarak karşımıza çıkıyor.. Çok sakin çok naif bir o kadar gerçekci bir film..Filmde gereksiz hiçbir olay hiçbir ayrıntı yok. Çok düşünülmüş çok rafine edilmiş bir akışa sahip..Nasıl derler kalburüstü bir o kadar sade bir film.. Mutlaka izlenmeli..
En iyi erkek oyuncu ödülünü alan başrol oyuncusunun da şimdiki zamanda yaşadığına inanmak zor oldu benim için:) O kadar eski dönem erkeklerine benziyor ki Oscar töreninde bile sanki eski filmlerden çıkıp gelmiş gibiydi.. Demet Akalın'ın filmi beğenmeyip parasını geri istemesine bakmayın izleyin:)

2 yorum:

  1. "En iyi erkek oyuncu ödülünü alan başrol oyuncusunun da şimdiki zamanda yaşadığına inanmak zor oldu benim için:)" ahahaha, haklısın ama. O mimikler, o roller falan... Sıkıcı gibi gözüken bir film olmasına rağmen, öylesine tatlı ki. O müzikler falan.
    Neyse, ben susayım tweetim konuşsun: "The Artist; oldukça tatlı,farklı,oyunculuklar başarılı,kesinlikle izlenilesi bir film. Konuşma olmasa da hiç sıkmadı,oscarı hak etmiş valla."

    YanıtlaSil
  2. bence de şahaneydi ya. o tipi nasıl bulmuşlar valla iyi çalışma olmuş. sessiz filmleri merak ediyordum görüntü kalitesi de şahane olduğu için daha keyifli oldu izlemesi. tekrar izlerim bak bunu:)

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...