9 Aralık 2011

İlk Blog Heyecanı

Hadi Bismillah diye yazmaya başlıyorum ilk blogumu... Oradan buradan okuduğum bloglardan heves ettim ben de dedim neyim eksik ben de yazacağım.  Gaza getirenler de olunca bugün başına geçtim bu işin.
Günlük yerine değil daha çok kitaplar üzerine yazacağım şimdilik planım bu ama aralarda bilmiş bilmiş konuşabilirim de. Kitaplar üzerine başlamamın sebebi de bir kaç kitap tartışma forumuna girdim. Ancak ya kişisel kavgalara dönüştü ya da ben istikrarlı olamadım. Başkalarının seçtiği kitapları "Banane banane ben kendi seçtiğim kitabı okumak istiyorum" diye okumak istemedim. Hevesim kaçtı. Dedim kendim okuyayım kendim yazayım burada. İsteyen okur bir şeyler yazar kimse okumasa da bakalım neler yazıyorum kendime nasıl bir arşiv oluşturuyorum görürüm ne okumuşum ne düşünmüşüm. Hayatımda olanları paylaşmak da var niyetimde ama günlük gibi tutmak değil amacım. Hayatımı zaten yaşıyorum bir de burada onun özetini tutmak hiç harcım değil. Sıkılgan bir tipim ben. Ne ders çalışırken özet çıkarabilirim ne okuduğum bir kitabı bir daha okurum ne de seyrettiğim filmi bir daha seyrederim. Yaşadığım hayatı da burada özetlemek boğar beni velhasıl. Kitaplar nasıl hayata kaptırmışken nefes alma penceremse burası da öyle olur ümidindeyim. Vatana millete hayırlı olsun.

2 yorum:

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...